جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

12 پرفروش‌ترین رُژ لب در افغانستان

خواندن 5 دقیقه
0
(0)

بانوان عاشق زیبایی اند. شما از هر چیز در مورد آنها حرف می زنید اختیار دارید، اما از نداشتن زیبایی و سلیقه عمرن حرف نزنید. زیرا این کار ممکن است سبب جنگ و جدل میان تان شود. زنان و دختران جوان در افغانستان نیز کم از بانوان دیگر کشور ها نیستند. دختران جوان افغان نیز عاشق زیبایی و مُد و فیشن اند؛ هرچند در سایه فرهنگ به شدت بسته و سنتی زندگی می کنند.

شاید تا چند سال پیش بانوان افغانستان، خیلی دست رسی به استفاده از لوازم آرایشی به ویژه رُژ لب نداشتند. دلیل این عدم دست رسی هم احتمالن فضای بسته و نبود امکانات بیشتر بوده است. اما در سالهای پسین، بانوان برای زیبا ساختن شان این فرصت را یافته اند تا به فروشگاه ها بروند و از لوازج آرایشی مختلف برای آرایش کردن و یا زیبا ساختن بیشتر شان، استفاده کنند. هر چند این امر در روستاهای افغانستان هنوز معمول نیست و زنان در محرومیت به سر می برند.

خبرنامه در گزارش قبلی دوازه برند جهانی از رُژ لب، یکی از وسایل آرایشی بانوان را برای شما معرفی کرده بود، اما در این گزارش قصه دوازده برند پر فروش رُژلب در افغانستان را برای شما باز گو می کنیم.

اکثر وارد کننده گان مواد آرایشی در افغانستان، کوشش کرده اند که پای برند های مشهور جهانی را در افغانستان باز کنند.

mac-lipstick

MAC
مک که یکی از پر طرفدارهای برند رژلب در جهان است، طرفدارهای خود را در افغانستان نیز دارد. این برند که به دلیل کیفیت خوب، قیمیت بلندی نیز دارد؛ اما باز هم جایگاه بالایی را در بین دیگر برندها در افغانستان دارا می باشد. کیفیت و شهرت این برند پای تقلب کاران را نیز به بازار کشانده است. حالا اگر شما می خواهید از این پس یکی از استفاده کنندگان مک باشید، باید در وقت خرید توجه زیادی داشته باشید.

loreal-lipstick
loreal
لورِآل برند فرانسوی ای است که در افغانستان یکی از پرفروش ترین برند های رژلب است. لورآل با عرضه کردن انواع مختلف و رنگ های متنوع و شیک خود پای بانوان افغان را به فروشگاه های مواد آرایشی می کشاند.

glamarous-lipstick

Glamarouse face
گلامروس فس نیز در بین پرفروش ترین ها در افغانستان است. این برند رنگ های مختلف و زیبایی را در دو نوع رژلب مایع و خشک تهیه می کند. برند گلامروس با وجود داشتن رنگ های زیبا, پوش و بدنه زیبایی را در تولید رژلب های خود در نظر می گیرد. این امر سبب  شده است که این برند نیز در بین بانوان افغان جایگاه خوبی را کسب کند.

naked-2-lipstick

Naked 2
این برند توسط یک شرکت آمریکایی تولید می شود و در کنار این که یکی از گران ترین رژلب ها در افغانستان است اما در ردیف پر طرفدار ترین ها هم قرار گرفته است. برند نکید، بیشتر به خاطر کیفیت خود مورد شهرت قرار گرفته است.

max-factor-lipstick

Max factor
مکث فکتور یک برند هالندی است که جایگاه اش در بین این دوازده برند قرار می گیرد و از فروش خوبی در افغانستان برخوردار است. برند مکث فکتور را بیشتر بانوانی که رنگ های تیز وشوخ مانند سرخ, دوست دارند استفاده می کنند.

maybeline-lipstick

Mabylline
میبیلین نیز دارای شهرت خوبی در بین استفاده کنندگان رژلب در افغانستان است. برند میبیلین یک برند شناخته شده امریکایی است اما بیشتر به خاطر داشتن رنگ های زیاد و متنوع خود، مورد استقبال بانوان افغان قرار گرفته است.

avon-lipstick

Avon
برند اوون اکثرا رژلب های خشک به بازار عرضه می کند. این برند کوشش کرده است که بیشتر با تولید رنگ هایی که امروزه مد روز هستند توجه بانوان را جلب را به خود کند و در این رقابت یک گام از رقیبان خود پیشی گیرد.

sweet-face-lipstick

Sweet face
برند سویت فس در افغانستان طرفدارهای زیادی دارد و به همین دلیل در بین این دوازده بهترین قرار گرفته است. این برند یکی از تولید کنندگان رنگ های گلابی به صورت گسترده است. بانوانی که علاقه مند به داشتن لب هایی گلابی اند حتما با این برند آشنایی دارند.

kiss-beauty-lipstick

Kiss beauty
برند کیس بیوتی نیز کوشش کرده است تا با داشتن رنگ هایی که امروزه بیشتر مورد استقبال دختران است توجه را به سوی خود جلب کند و طوری که دیده می شود در این رقابت هم در بازار افغانستان، موفق بوده است.

be-cute-lipstick

Be cute
این برند یکی از برند‌هایی است که بیشتر طرفدارانش را بانوانی که رنگ‌های گلابی را دوست دارند. برند بی کیوت با استفاده از رنگ های زیبا در رژلب های خود به نحوه بدنه این رژلب ها نیز توجه زیادی داشته است.

medora-lipstick

Medora
این برند نیز در افغانستان، نام نیکی در بین بانوانی که از بازار رژلب آگاهی داردند, دارد. هرچند که این برند یک نام انگلیسی است اما محصولاتی که از این برند در بازارهای افغانستان است، ساخت پاکستان می‌باشد. برند مدورا بیشتر به خاطر تنوع رنگی و قیمت مناسب  مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

miss-ross-lipstick

Miss ross
برند میس روس نیز دارای قیمت مناسب است با این حال ازکیفیت خوبی نیز برخور داراست و اکثرا رنگ‌های روشن را تولید می‌کند. این موارد سبب گردیده از جمله پرفروش ترین‌ها باشد.

این دوازده برندی بود که در افغانستان بیش‌ترین فروش و طرفدار را دارند؛ اما سوال دیگر این است که کدام رنگ‌ها مورد پسند دختران امروزی افغان است؟

خبرنامه با دختران و فروشندگان لوازم آرایشی که مصاحبه کرده است دریافته که بانوان افغان امروزه بیشتر از رنگ های ملایم استفاده می‌کنند. فروشندگانی که با خبرنامه مصاحبه کرده اند می‌گویند که دختران امروز اکثرا به دنبال رنگ‌ها نارنجی، گلابی، پیازی و گوشتی اند و دیگر از رنگ‌های تیره مانند سرخ و جیگری کمتر استفاده می‌کنند.

نصیر فیضی همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان