جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

امنیت ملی در افکار عمومی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رسانه‌های اجتماعی بسیاری از اوقات به بازتاب‌دهنده واقعیت‌های عینی جوامع به ویژه در افغانستان تبدیل شده است. یکی از این وقایع جالب و خواندنی رسانه‌های اجتماعی، زمانی اتفاق افتاد که خبری درباره دست‌گیری یک عضو امنیت ملی افغانستان در پاکستان منتشر شد.

چهارشنبه هفته قبل گزارش کوتاهی در صفحه فیس‌بوک یکی از رسانه‌های معتبر به این شرح منتشر گردید:

Support of Afghans from intelligence

اندکی از این خبر در صحفه فیس‌بوک پر‌بیننده این رسانه نگذشته بود که واکنش‌های جدی نسبت به این خبر در حمایت از امنیت ملی افغانستان از سوی کاربران فیس‌بوکی افغان آن ارائه شد؛ نظریاتی که هر کدام می‌توانند بیان‌گر میزان محبوبیت و درجه حمایت از این نهاد مهم امنیتی باشد.

Support of Afghans from intelligence (2)

 

Support of Afghans from intelligence (3)

 

Support of Afghans from intelligence (4)

 

Support of Afghans from intelligence (5)

 

Support of Afghans from intelligence (6)

 

Support of Afghans from intelligence (7)

 

Support of Afghans from intelligence (9)

 

Support of Afghans from intelligence (11)

 

Support of Afghans from intelligence (12)

نکته جالب و تامل برانگیزی که در این حساسیت‌های عمومی قابل رویت می‌باشد، این است که امنیت ملی افغانستان نه کمپاین فیس‌بوکی برای حمایت خود‌اش به راه انداخته است و نه هم ریاستی برای حمایت و تعریف و تمجید از کارهای خود بنا کرده است.

با این حال، فارغ از این حمایت‌های گسترده‌ که در این نظریات از امنیت ملی اظهار شده، جنبه واضح دیگر در این کامنت‌ها، ذهنیت ضدپاکستانی حاکم بر افکار عمومی شهروندان افغان می‌باشد که در بیشتر این نظریات به وضاحت دیده می‌شود.

علی اکبر هم‌کار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان