جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
105 بازدید

چرا مایکل اسکافیلد خودکشی می‌کرد؟

خواندن 2 دقیقه
4
(27)

وینت‌ورت میلر یا همان مایک اسکافیلدِ فرار از زندان، پس از آن‌که تصاویری متفاوت که او را چاق نشان می‌داد نشر شد در نامه سرگشاده که در فیس‌بوک‌اش نشر شده از وضعیت روانی، سلامت، زندگی خود پس از سال 2010 صحبت کرده است.

وینت‌ورت میلر نوشته است در میانه‌های سال 2010 تصمیم گرفت تا از بازی در فلم و سریال‌ها دست بکشد و به نوعی با این حرفه خداحافظی کند. او گفته است که در همان زمان بود که در وضعیت روانی بدی به سر می‌برد و تصمیم داشت تا خودکشی نماید.

او گفته است که به دلایل متعدد از جمله حالت خودکشی تلاش داشت تا زندگی بی‌سروصدایی داشته باشد.

Miller open letter

“من با افسردگی از کودکی‌ام دست و پنجه نرم می‌کردم. این جنگی بود که برایم هزنیه‌های فراوانِ زمانی، فرصت‌ها، ارتباطاتم و هزاران ساعت بی‌خوابی داشت. در سال 2010، بدترین حالت در دوران بلوغ و جوانی‌ام، من همه‌جا به دنبال آرامش و بهبود می‌گشتم. من به غذا روی آوردم. به هر‌چیز دیگری نیز. مواد مخدر، الکول، روابط جنسی. اما غذا تنها چیزی بود که می‌توانست مرا به پیش ببرد.”

او در ادامه می‌نویسد که همین امر باعث شد وزن بگیرد و رسانه‌ها در باره‌اش بنویسند. آقای میلر درباره دو عکسی که از خود در صحفه فیس‌بوک‌اش گذاشته می‌نویسد که عکس او مربوط به زمانی است که او در فلم فرار از زندان بازی می‌کرد و سرحال و بدن ورزشی داشت. عکس دوم با پیراهن صورتی که از او گرفته شده و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، از زمانی است که او در نتیجه افسردگی وزن گرفته و چاق بود.

miller in two different pics

آقای میلر در این‌باره گفته است ” روزی با یک دوستی برای کوهنوردی در لوس آنجلس بیرون شدم. ما در مسیر با گروهی فلم برداری برخوردیم که یک مستند می‌ساختند. آن‌ها تصویری از من گرفتند و عکس‌ها با تصاویری دیگر من منتشر شد با عنوان مختلف.”

او می‌گوید مادرش پس از آن گزارش‌ها نگران‌اش شده بود و در نهایت از آن وضعیت جان سالم بدر برد. میلر در آخر نامه‌اش به همه کسانی که با افسردگی روبرو اند توصیه می‌کند تا از لینک‌هایی که او در این نامه از آن‌ها نامبرده استفاده کنند.

www.afsp.org
www.suicidepreventionlifeline.org
www.activeminds.org
www.thetrevorproject.org
www.iasp.info
www.facebook.com/notes/wentworth-miller/flour-or-wheat/1653559881523614

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان