جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

پیروزی کرکت افغانستان و شگفت انگیزی جهانی

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان بر تیم کرکت ویست اندیز، این کشور را در راس خبرهای دنیا با چهره متفاوت از جنگ قرار داد.

این پیروزی بسیاری از رسانه های جهان و افراد تاثیر گذار را به شمول ورزش کاران کرکت، شگفت زده نموده است.

سی ان ان در تویت اول خود پس از پیروزی کرکت افغانستان نوشت که افغانستان با پیروزی بر ویست اندیز، مدافع عنوان قهرمانی کرکت جهان، تاریخی را در عرصه کرکت رقم زده است.

cricket reactions (1)

بی بی سی ورزشی در تویت خود از دامنه گسترده ای این پیروزی نوشته و گفته است که کریس گِل، قوی‌ترین بازیکن دنیا در عرصه کرکت از تیم زیمباوی با بازیکنان کرکت افغانستان، این پیروزی را جشن گرفته است.

cricket reactions (2)

بورد کرکت ویست اندیز نوشته است که افغانستان پیروزی شگفت انگیزی را رقم زده است.

cricket reactions (3)

بورد کرکت انگلستان ضمن یادآوری از پیروزی شگفت انگیز افغانستان نوشته است که بازی‌گران افغان با حرکت‌های جالب این پیروزی را تجلیل می‌کنند.

cricket reactions (4)

شورای جهانی کرکت نوشته است که شگفتی حقیقی کرکت در این است که کریس‌گِل، بازی کن تیم بازنده با وجود باخت، با افغان ها یک جا این پیروزی را تجلیل می‌کند.

cricket reactions (5)

شورای جهانی کرکت در تویتی دیگری نوشته است که شفگتی این بازی افغانستان در دفاع از هدف پایینی بود که برای زیمباوی قرار داده بود و در ادامه آورده است که در تاریخ کرکت بیست آوره، این دومین بازی است که با این هدف پایین می‌تواند، برنده شود.

cricket reactions (6)

شبکه ای اسپن کرکت انفو، در تویتی این پیروزی را برای افغانستان تاریخی توصیف کرده است.

cricket reactions (7)

سفارت آمریکا در افغانستان ضمن تبریک این پیروزی به افغانستان آن را پیروزی به یاد ماندی خوانده است.

cricket reactions (8)

یوسف پتان، کرکت باز هندی در تویتی تیم کرکت افغانستان را به خاطر این بازی تمجید کرده است.

cricket reactions (9)

احسان امیری خبرنگار وال استریت ژورنال در افغانستان، در ساعتی پس از پایان بازی در تویتی نوشته است که تنها در این وقت اندک 24هزار تویت با عنوان افغانستان در مقابل ویست اندیز، در تویتر منتشر شده است.

cricket reactions (10)

میچ استارک بازی کن تیم کرکت آسترالیا در تویتی که بیش از 600 بار بازتویت شده، گفته است که افغانستان شایسته این پیروزی بود.

cricket reactions (11)

و اما مهمترین سوال که می تواند سوالی از خبرنامه نیز باشد این است که از سوی انوج چوپرا رییس خبرگزاری فرانس پرس در افغانستان مطرح شده و او در تویتی سوال کرده که پس از این پیروزی تاریخی، چقدر طول خواهد کشید که شورای جهانی کرکت، افغانستان را در میان نخبگان کرکت جهان، به شمار آورد؟

علی شیر شهیر همکار این گزارش بوده است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان