جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ چیست؟
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

ما در مجموعه چاپ فرتاک کاتالوگ به معرفی شرکت یا سازمان و نهادی که قصد ارائه خدمت به مشتریانش را دارد می پردازیم. بدیهی است که هرچه طراحی کاتالوگ بهتر و منظم تر و دقیق تر باشد مشتری راحت تر می تواند به کالا یا خدمات مدنظرش برسد.

برای انجام هر کاری کلیدی ترین موضوع، توجه به جزئیات آن کار است. به طور مثال طراحی کاتالوگ و پوستر و یا چاپ فاکتور رسمی در هر کاری برای پیشرفت و شناخته شدن آن الزامی است. زیرا با این کار ما می توانیم یک راهنمای جامع از محصولات مان ارائه کنیم. به راحتی تمامی گزینه ها را کاملا سازماندهی شده به مشتری نشان دهیم.

هر چه یک محصول ساده تر باشد و ملموس تر، معرفی آن در بروشور بسیار آسان تر انجام می پذیرد. برای محصول ساده و شناخته شده از توضیحات، مطالب و… کمتری استفاده می شود. به طور کلی اطلاعاتی که در یک بروشور موجود است کلی و جامع است و تنها به ضروریات آن محصول اشاره می شود. به همین دلیل با مطالعه آن ها خریدار متوجه اهداف، عملکرد، روش و غیره بروشور می شود. کاتالوگ به بیان ریز جزئیات می پردازد و موضوع و وظایف کالا را شرح می دهد. در این طراحی کاربردی گاهی به معرفی شغل ها، موسسه های اجتماعی، موسسه های فرهنگی و غیره پرداخته می شود.

در هنگام چاپ از نام، مدل کالا، شماره و همه موضوعات مهم و قابل توجه محصول استفاده می شود و مانند یک دوست به همراهی خریدار می پردازد. عموم اطلاعاتی که در آن درج می شود توضیح درباره چگونگی مصرف و تولید آن ها، عکس محصولات و گاها قیمت آن است. این اطلاعات عموما برای مصرف کنندگان کاربرد دارد. برای فروشندگان موضوعاتی از قبیل سایز، تعداد، رنگ و دیگر ویژگی های محصول ذکر می شود.

کاتالوگ

چاپ پوستر در تهران:

اگر به دنبال روشی ارزان برای تبلیغ می باشید چاپ پوستر انتخاباتی بهترین نوع آن است. پوستر در سایز ها مدل ها و موضوعات مختلف قابل چاپ است. در معرض دید افراد گوناگون از طریق پیامک قرار می گیرد و به سرعت با کمترین هزینه سبب بروز نتیجه بسیار مطلوبی می گردد. محتوای آن می تواند هنری، علمی، پزشکی و غیره باشد که بر روی یک کاغذ گلاسه به صورت افقی یا عمودی چاپ می شود. نوع تصویر و بیان موضوع در آن سبب برقراری ارتباطی موثر با بیننده می شود و در آخر فرد را جذب خود خواهد کرد. به همین دلیل های روشن و واضح همه روزه چاپ پوستر در تهران در حال پیشرفت و گسترش است. اما یک کاتالوگ خوب نسبت به تراکت و پوستر اطلاعات بیشتر و گسترده تری بیان می کند و تیتر وار ارائه نمی شود. توضیحات موجود در آن مختصر، دقیق و خالی از اغراق است تا مخاطب اصلا دچار اشتباه نشود.

ویژگی های یک کاتالوگ خوب:

1-بهتر است که دارای ترکیب رنگ چهارتایی باشد.

2-قابل حمل و ساده باشد.

3-طراحی به گونه ای باشد که مشتری در زمان کم موفق به مطالعه آن شود و در همین زمان جذب خرید محصول شود.

4-موضوعات شرح داده شده در آن به گونه ای باشد که تمام سوالات مخاطب را پاسخ دهد و هیچ سوالی را بی پاسخ رها نکند.

5-همخوانی مطلب با عکس استفاده شده در آن بسیار قابل اهمیت است چون به توضیح و تبلیغ آن کمک می کند.

6-شامل اطلاعات و توضیحات مناسب و قانع کننده ای باشد.

7-خوب است برای جلوه بهتر آن از یووی موضعی با روکش سلفون یا سایر روکش ها استفاده کنیم.

8-محصولات به طور دقیق و منظم ارائه شود تا دچار سردرگمی یا ملالت خریدار نشود.

9-کاتالوگ باید خالی از اغراق و کاملا روشن و واضح باشد تا مشتری دچار اشتباه نشود.

10-برای معرفی کالا ها هیچ محدودیتی در استفاده از صفحه ها وجود نداشته باشد.

پوستر

چگونگی تشخیص بهترین مرکز طراحی این نوع محصول:

در کمال تاسف لازم به ذکر است که بگوییم یک کاتالوگ بد به راحتی می تواند کسب و کار شما را در معرض نابودی قرار دهد. بدترین طراحان کاتالوگ کسانی هستند که بدون دانستن آداب مربوط به طراحی آن می پردازند. عدم آشنایی با قوانین مربوط به آن نابودی کسب و کار را در پی خواهد داشت. به همین علت هرکسی که به دنبال رونق کسب و کار خود است این نگرانی را دارد که به چه کسی می تواند اعتماد کند؟ امروزه سایت های فراوانی اقدام به چاپ و طراحی می کنند و شاید نیمی از آن ها به تعهد خودشان به خوبی عمل کنند.

مراجعه به سایتی که دارای چاپ ارزان، فوری و باکیفیت است امروزه سخت نیست. به طور مثال چاپ فرتاک امروزه با سایتی گسترده و قیمت و کیفیتی مناسب در اختیار تمامی افراد و کسب و کار ها قرار دارد. نوع طراحی سایت، بیان قیمت، ضمانت کیفیت و همه این ها سبب معروفیت و محبوبیت یک سایت می شود. خرید کاتالوگ از درگاه معتبر سبب صرفه جویی در وقت و هزینه و حوصله خریدار می شود.

فاکتور

 

چاپ فاکتور در تهران

بسیاری از کسب و کارها به دنبال بهترین مجموعه برای چاپ فاکتور در تهران و سفارش حضوری هستند. پیدا کردن یک چاپخانه به صورت حضوری به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. شما باید چاپخانه‌های مختلف را پیدا کنید، به آن‌ها نمونه کار سفارش دهید تا مطمئن شوید آنچه چاپ می‌شود با نیاز شما مطابقت دارد. 

در شهرهای کوچک‌تر این مشکل بیشتر نمود پیدا می‌کند، زیرا تعداد چاپخانه‌ها محدود است و مشتریان قدرت انتخاب گسترده‌ای ندارند. بهترین روش برای حل این مشکلات سفارش آنلاین چاپ فاکتور در تهران و شهرهای دیگر است. شما در سفارش اینترنتی می‌توانید مشاوره بگیرید، جزئیاتی که می‌خواهید در فاکتور چاپ شود را ارسال کنید و امکانات مختلف چاپ فاکتور را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که این محصول را به صورت فوری نیاز دارید یا می‌توانید مدتی برای چاپ آن منتظر بمانید. بعد از ثبت سفارش، فاکتورهای مورد نظر شما در بازه زمانی مشخص چاپ می‌شود و به آدرسی که ثبت کرده‌اید، ارسال خواهد شد. نمونه کارهای چاپ، قیمت و سابقه چاپخانه از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در انتخاب بهترین مجموعه برای چاپ فاکتور در تهران به شما کمک می‌کند

نویسنده : سید رضا عسگری

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان