جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

رهبر جنوب آسیا و شرق دور گروه تروریستی داعش در افغانستان بازداشت شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور داخله و ریاست عمومی امنیت ملی در یک اعلامیه مشترک می گویند که “ضیاالحق” مشهور به “شیخ ابوعمر الخراسانی”، رهبر جنوب آسیا و شرق دور گروه تروریستی داعش در افغانستان بازداشت شده است.

در این اعلامیه مشترک که امروز(دوشنبه، ۲۲ثور) از سوی ریاست عمومی امنیت ملی منتشر شده، آمده است که این ریاست در ادامه‌ طرح جامع و جدید خود برای بازداشت و از بین بردن رهبران گروه‌های تروریستی منطقه‌ای و بین‌المللی، این بار “ضیاالحق” مشهور به “شیخ ابوعمر الخراسانی”، رهبر جنوب آسیا و شرق دور گروه تروریستی داعش را در یک عملیات مشترک با قطعات خاص پولیس(۲۲۲) بازداشت کرده است.

NDS

در این اعلامیه مشترک آمده است که این عملیات بر بنیاد اعترافات چهار مسوول ارشد داعش که در بند امنیت ملی به سر می‌برند و تلاش‌های شبانه‌روزی فنی و استخباراتی نیروهای امنیتی صورت گرفته است.

در نتیجه‌ این عملیات “صهیب”، مسوول روابط عامه و “ابوعلی” مسوول استخبارات داعش شاخه‌ جنوب آسیا نیز بازداشت شده‌اند.

هفته گذشته نیز ریاست عمومی امنیت ملی گفته بود که یک هسته‌ مشترک گروه داعش و شبکه‌ حقانی که چندین حملات تروریستی را در کابل انجام داده‌ بودند، در ولسوالی شکردره کابل از بین برده شده است.

همچنان این ریاست ماه گذشته “اسلم فاروقی”، رهبر شاخه خراسان گروه تروریستی داعش را با ۱۹ تن از همکاران نزدیکش بازداشت کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان