جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

ویروس کرونا؛ توزیع نان به نیازمندان در شهر بامیان آغاز شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان محلی بامیان از آغاز روند توزیع نان به نیازمندان و خانواده‌هایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این ولایت آسیب دیده اند، خبر داده است.

بر اساس خبرنامه دفتر مطبوعاتی مقام ولایت بامیان، بعد از ظهر امروز(شنبه، ۲۰ثور) روند توزیع نان به افراد نیازمند و خانواده‌های نادار و بی بضاعتی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این ولایت متضرر شده‌اند، آغاز شده است.

در این خبرنامه آمده است که روزانه در سطح شهر بامیان برای ۴۲ هزار نفر، ۶۳ هزار قرص نان توزیع می‌گردد.

خبرنامه
مسوولان محلی بامیان از آغاز روند توزیع نان به نیازمندان و خانواده‌هایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این ولایت آسیب دیده اند، خبر داده است

در خبرنامه دفتر مطبوعاتی والی بامیان آمده است که شهرداری بامیان مطابق به رهنمودها و مکانیزمی که از مرکز تهیه گردیده، ۶ هزار و ۲۳ خانواده‌ مستحق را در سطح شهر بامیان شناسایی و ثبت کرده و جهت دریافت نان از نانوایی‌، برای آنان کارت توزیع نموده است.

این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا، حکومت روند توزیع نان خشک از نانوایی ها را در شهرهای کابل، جلال آباد، قندهار، مزارشریف، قندز و هرات آغاز کرده است، اما تجمع مردم در پیش نانوایی ها بدون توجه به فاصله و مراعات توصیه های صحی، با انتقادهایی همراه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان