جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزارت خارجه: تحقیق در مورد شکنجه و به آب انداختن مسافران افغانستانی در مرز با ایران پیشرفت داشته است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه کشور اعلام کرده است که تحقیقات این وزارت در رابطه به گزارش‌های نشر شده حاکی از رفتار نادرست با مسافران افغانستانی در امتداد سرحد افغانستان و ایران و جان باختن شماری از آنان ادامه دارد و پیشرفت‌هایی نیز در این تحقیقات صورت گرفته است.

اما این وزارت در مورد پیش‌رفت در بررسی‌هایش جزییات بیشتر نداده است.

photo_2020-05-04_18-58-38

وزارت امورخارجه امروز(دوشنبه، ۱۵ثور) با نشر یک خبرنامه افزوده است که در این مورد با دولت ایران نیز در تماس بوده و از آنان خواسته است تا در مورد ادعاهایی که صورت گرفته، تحقیقاتی را از جانب خود نیز آغاز نمایند و نتایج آن را با حکومت افغانستان شریک سازند تا کمکی به تصمیم‌گیری در این مورد شود.

در این خبرنامه آمده است که اداره محلی هرات به رهبری اداره مستقل ارگان های محل با خانواده های قربانیان در تماس است و تدابیر کمک های مورد نیاز برای ایشان گرفته شده است.

این در حالی است که دو روز قبل(13 ثور) تصاویری در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسید که بر اساس آن، شاهدان عینی گفتند، بیش از ۵۰ تن از شهروندان کشور که قصد ورود غیرقانونی به خاک ایران را داشتند، توسط مرزبانان ایرانی شکنجه و به رودخانه انداخته شده‌اند. در نتیجه این اقدام، بیش از 20 تن از این شهروندان در آب رودخانه غرق شده و جان باخته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان