جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای امنیت: عوامل اساسی تلفات غیرنظامیان، طالبان و گروه‌های تروریستی هستند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر شورای امنیت ملی در واکنش به گزارش هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان “یوناما” می‌گوید، عامل اصلی تلفات غیرنظامیان؛ طالبان و گروه‌های تروریستی هستند.

شورای امنیت ملی امروز دوشنبه (8ثور) با نشر یک اعلامیه گفته است که گزارش یوناما در رابطه به تلفات غیرنظامیان را در جریان سه ماه اول سال روان میلادی دریافت و مشاهده کرده است.

در این اعلامیه آمده که در این گزارش ارقام تلفات غیرنظامیان در اثر جنگ، تکان دهنده و قابل تامل جدی است. این گزارش بیشتر این واقعیت را برملا می کند که برای حفاظت از زندگی غیرنظامیان نیاز جدی به آتش‌بس سرتاسری و دوام‌دار است.

office of security council

 شورای امنیت ملی تاکید کرده است: “عوامل اساسی تلفات ملکی، حملات طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی، انفجار ماین‌های کنار جاده، انجام حملات انتحاری در مناطق مزدحم و استفاده از خانه‌های مردم ملکی و سایر تاسیسات عام‌المنفعه هم‌چون سنگر جنگ، محسوب می‌شود.”

به گفته این شورا، اولویت اساسی دولت حفاظت از غیرنظامیان است و تلفات غیرنظامیان قابل قبول نیست.

این در حالی است که یوناما امروز در گزارش خود پیرامون تلفات غیرنظامیان در سه ماه اول سال 2020 میلادی، از افزایش این تلفات ابراز نگرانی کرده، گفته که در این بازه زمانی، یک هزار و 293 غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان