جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

لغزش کوه در کابل؛ ده‌ها منزل مسکونی تخریب شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث می گوید، در اثر لغزش کوه در کابل ده‌ها منزل مسکونی تخریب و بیش از 20 منزل مسکونی دیگر در تهدید جدی قرار گرفته است.

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث امروز پنج شنبه(4ثور) در یک خبرنامه گفته است که “در ساحه سرک تلویزیون، کارته آریانا نزدیک به گولایی پنج پیران شهر کابل، یک قسمت کوه لغزش کرده که در نتیجه آن، ده ها منزل مسکونی به گونه قسمی و کلی تخریب شده و 20 منزل مسکونی دیگر تحت خطر جدی قرار گرفته است”.

kabul

این وزارت افزوده که تیمی به شمول کارمندان تخنیکی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث جهت بررسی، آگاهی دهی و پاسخگویی به متضررین و خانواده های آسیب پذیر، به ساحه رسیده است.

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث تاکید کرده که در نخستین اقدام مسیر راه توسط نیروهای امنیتی موقتا مسدود و از تمامی ساکنان محل خواسته شده خانه های شان را ترک کنند.

از سویی هم احمد تمیم عظیمی، سخنگوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث به خبرنامه گفت، تاکنون تلفات جانی از این رویداد گزارش نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان