جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ویروس کرونا؛ دیدار حضوری خانواده‌ها با کودکان در مراکز اصلاح و تربیت ممنوع شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت عدلیه اعلام کرده است که زمینه دیدار و گفتگوی حضوری خانواده‌ها با کودکان شان در مرکز اصلاح و تربیت به استثنای برخی موارد مهم، قطع  شده است.

این وزارت امروز یک شنبه(24حمل) در یک خبرنامه گفته است که به منظور مبارزه با ویروس کرونا در مراکز اصلاح و تربیت اطفال، از آغاز گسترش این ویروس تاکنون سه بار مواد لازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی برای کودکان مراکز اصلاح توزیع شده است.

این وزارت افزوده که در کنار این، همچنان اتاق‌های این کودکان دواپاشی شده است.

afghanistan

وزارت عدلیه خاطرنشان کرده که متعهد به نگهداری و تربیت سالم کودکان مراکز اصلاح است و با توجه به مسوولیت و امکانات اش در راستای پیشگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا در میان کودکان زندانی، از هیچ نوع تلاش دریغ نمی‌کند.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 607 تن رسیده که از این میان 38 تن بهبود یافته و 19 تن نیز جان باخته‌اند.

بر اساس امار وزارت عدلیه، حدود 2 هزار و 828 کودک مظنون، متهم و محکوم به حجز در تمام مراکز اصلاح و تربیت کودکان کشور نگهداری می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان