جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اندرابی: بزرگترین دزدان غذای پولیس به زودی افشا خواهد شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله می گوید که برای مبارزه با فساد در پولیس، ریاست امنیت داخلی وزارت داخله با لایحه جدید در پانزده روز گذشته آغاز به کار کرده و در آیندۀ نزدیک کلان‌ترین دزدهای نان و اعاشه پولیس را افشا خواهد کرد.

مسعود اندرابی امروز پنجشنبه (5ثور) در نشست خبری در کابل گفت که پلان استراتژیک چهارساله تدوین شده است و در عرصه های تقویت نظم عامه و تامین امنیت، تنفیذ قانون و مبارزه با جرایم، ارائه خدمات عامه موثر و شفاف، اصلاحات نهادی تمرکز شده و در حوزه جنگ، در هماهنگی با وزارت دفاع کار می کنند.

اندرابی افزود که سال گذشته 80 درصد جرایمی که اتفاق افتاده، توسط پولیس کشف شده و در امر مبارزه با تروریزم، نیروهای پولیس بیش از 3 هزار 500 عملیات انجام داده که منجر به دستگیری 4 هزار 263 شده است.

او تاکید کرد که وزارت داخله برای اولین‌بار نقشۀ تمام پاسگاه های خُرد را در مرکز سوق و اداره ترتیب کرده و لابراتور GIS نیز راه‌اندازی شده است.

سرپرست وزارت داخله اضافه کرد که این وزارت برای اولین‌بار با مجرمین به شیوۀ فردی نه بلکه به شیوۀ شبکه‌یی برخورد می‌کند و از همه از شهروندان افغانستان به‌خصوص شهروندان کابل خواست در راستای شناسایی افراد مجرم با این وزارت همکاری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان