جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

آزمون استتار در برف: فقط افراد تیزبین می توانند 2 پلنگ برفی مستتر شده را ببینند! شما چطور؟

آزمون استتار در برف: فقط افراد تیزبین می توانند 2 پلنگ برفی مستتر شده را ببینند! شما چطور؟
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

آزمون استتار در برف: کارشناسان می گویند اگر بتوانید دو پلنگ برفی مستتر شده در کوه های هیمالیا را ببینید، یعنی شما فردی تیزبین و با بینایی عالی هستید.

این تصویر توسط عکاس 43 ساله به اسم Dhritiman Mukherjee اهل کلکته در ارتفاع 4500 متری در کوه های هیمالیا گرفته شده است. تصویر یک پلنگ برفی را با توله اش نشان می دهد که به خوبی با محیط استتار یافته است. اما آیا می توانید آنها را ببینید؟

عکاس می گوید: مدت زیادی بود که در ارتفاعات هیمالیا انتظار دیدن یک پلنگ برفی را می کشیدم. هر روز 12 ساعت در کنار و روی کوه ها می نشستم تا اینکه آنها از صخره ها بالا بروند.

وی گفت: «این برخورد بسیار جالب بود. من مادر و توله را در پارک ملی همیس در لاداخ هندوستان زمانی که دمایی هوا بین منفی سه تا منفی 30 درجه سانتیگراد بود، شکار کمره کردم.»

آزمون استتار در برف

حالا به تصویر نگاه کنید

پلنگ برفی یک گربه بزرگ با شکوه، نادر و موجودی بسیار باهوش است که برای بقای خود با طبیعت خشن هیمالیا سازگار شده است. عکاس هندی در ادامه صحبت هایش گفت: من آنها را به مدت یک روز دنبال کردم و از رویکرد هوشمندانه آنها برای مقابله با طبیعت خشن و زمین ناهموار شگفت زده شدم. واقعا یک صحنه ای فوق العاده بود.

به هر حال، آیا آنها را پیدا کردید؟ اگر آنها را پیدا کردید واقعا از بینایی به تیزبینی چشمان عقاب برخوردار هستید. اگر نه، پیشنهاد می کنیم دنبال آنها روی قسمت برفی زمین نباشید و تصویر را از بالا به پایین نگاه کنید.

به تصاویر زیر را نگاه کنید، آنها را مشخص کرده ایم.

امیدواریم از این آزمون لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان