جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15298 بازدید

جنا اورتگا با جدایی رسمی از سریال محبوب نتفلیکس، طرفدارانش را شوکه کرد!

جنا اورتگا با جدایی رسمی از سریال محبوب نتفلیکس، طرفدارانش را شوکه کرد!
خواندن 3 دقیقه
3.8
(67)

بدتر از این نمی شود!‌ بینندگان این افشاگری را “دیوانه کننده” و “ویرانگر” خوانده اند. کاربران نتفلیکس بعد از اینکه فهمیدند جنا اورتگا رسما سریال اصلی این شبکه را ترک کرده است، به شدت شوکه شده اند!

هفته گذشته، سرویس استریم دنیای ژوراسیک: نظریه آشوب را منتشر کرد، مجموعه انیمیشنی دنباله‌ای برای Jurassic World: Camp Cretaceous که به مدت پنج فصل از سال 2020 تا 2022 پخش شد.

اورتگا، ستاره سریال وندزدی، صداپیشگی شخصیت بروکلین در سریال اصلی را در کنار پل-میکل ویلیامز، شان جیامبرون، کوزار محمد و راینی رودریگز بر عهده داشت. هنگامی که تریلر این سریال منتشر شد، مشخص شد که بروکلین کشته خواهد شد، که منجر به شوکه شدن هواداران شد. با این حال، بسیاری معتقد بودند که این یک حقه است و بروکلین و اورتگا بازخواهند گشت.

یکی از این موارد درست است: در حالی که سریال از طریق فلاش بک نشان می دهد که شخصیت اورتگا کشته شده است، یک چرخش بزرگ در پایان نشان می دهد که بروکلین در واقع زنده و سالم است.

جنا اورتگا از سریال اصلی نتفیلیکس جدا می شود

با این حال، تا زمانی که این شخصیت ادامه دارد، او این کار را بدون صدای اورتگا انجام خواهد داد. در عوض، کیرستن کلی نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد. تنها ستاره دیگری که نقش خود را تکرار نکرده است، رایان پاتر است.

طرفداران از این افشاگری مات و مبهوت ماندند و یک نفر آن را “دیوانگی” و دیگری “ویرانگر” خوانده است. یک نفر در X/Twitter نوشت: “پسر، من دارم این سریال  را تماشا می کنم، واقعا آنها بروکلین را کشتند؟” من که حدس می‌زنم که آنها دیگر نمی‌توانند جنا اورتگا را جذب کنند.»

با این حال، اسکات کریمر، تهیه کننده اجرایی به CinemaBlend گفت که این طرح برای همیشه کشتن بروکلین بود – و هیچ ارتباطی با در دسترس بودن اورتگا ندارد. کریمر به این نشریه گفت: «کل ایده مرگ بروکلین، مدت ها قبل اتفاق افتاده بود.»

دلیل غیبت اورتگا از سریال را می توان به رشد بی نظیر او در سال های اخیر نسبت داد، که ممکن است منجر به درگیری های برنامه ریزی شده باشد.

اورتگا علاوه بر بازی و تهیه‌کنندگی وندزدی، که با اکران آن در سال 2021 به موفقیت بزرگی برای نتفلیکس تبدیل شد، در پنجمین و ششمین فیلم جیغ بازی کرد و در شش پروژه، از جمله مجموعه ای که مدت‌ها در انتظار بیتل جوس تیم برتون بود، ایفای نقش کرد.

اورتگا که در حال حاضر مشغول فصل دوم سریال وندزدی است که انتظار می رود در سال 2024 اکران شود. این بازیگر 20 ساله همچنین اخیراً در کنار مارتین فریمن در فیلم دختر میلر بازی کرده است. جنجال‌هایی هم رخ داد به دلیل فاصله سنی او با ستاره 52 ساله که صحنه های عاشقانه ای با او دارد. داستان این فیلم در مورد یک دانشجو است که با استاد انگلیسی خود وارد یک رابطه عاشقانه پیچیده و نامناسب می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 67

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید