جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
924 بازدید

جعفر جکسون، برادرزاده مایکل جکسون در فیلمی از زندگی مایکل (شباهت او به عمویش بی نظیر است!)

جعفر جکسون، برادرزاده مایکل جکسون در فیلمی از زندگی مایکل (شباهت او به عمویش بی نظیر است!)
خواندن 3 دقیقه
3.3
(11)

کوالالامپور: جعفر جکسون برادرزاده مایکل جکسون در عکسی از فیلم زندگینامه مایکل که اخیرا توسط تهیه کنندگان آن به اشتراک گذاشته شده، تصویر عمویش را زنده کرده است. مجله People اخیراً گزارش داد که جعفر 27 ساله ظاهر معروف مایکل از دهه 1990 را به هم زده است: یک کت سفید روی یک زیرپوش سفید یقه V و یک شلوار مشکی، با موهای بسته شده به شکل دم اسبی.

گراهام کینگ تهیه کننده این فیلم در بیانیه ای گفت: “جعفر، در هر نگاه، هر نت، هر حرکت رقص، خودِ مایکل است.”

او مایکل را به گونه‌ای تصویر می‌کند که هیچ بازیگر دیگری نمی‌توانست.» کارگردان آنتوان فوکوا نیز گفت: “ما یک تیم باورنکردنی از هنرمندان را برای این پروژه گرد هم آورده ایم – مو و گریم، لباس، فیلمبرداری، رقص، نورپردازی – و برخی از کسانی که مایکل را می شناختند و با مایکل کار می کردند، بار دیگر برای ساخت این فیلم گرد هم می آیند.

“جعفر مایکل را به تصویر می کشد. او از شباهت فیزیکی فراتر می رود. این روح مایکل است که به شیوه ای جادویی وارد صحنه می شود.”

این تصویر توسط عکاس کوین مازور ثبت شده است که می گوید: «وقتی وارد مجموعه شدم، احساس کردم به گذشته برگشته ام و برای عکاسی از تور به استادیوم می روم.»

طرز قیافه و رفتارش! خدایا، او خودِ مایکل جکسون است.

در ژانویه 2023، اعلام شد که لاینزگیت در حال کار روی فیلمی درباره مایکل با فیلمنامه ای از جان لوگان است.

جعفر پسر جرمین جکسون برادر بزرگ مایکل است.

تعداد انگشت شماری از ستاره های بزرگ برای فیلم آینده به او ملحق خواهند شد که شامل کولمن دومینگو، نیا لانگ و مایلز تلر می شود.

فیلم مایکل در تاریخ 18 آوریل 2025 در ایالات متحده اکران خواهد شد.

بیوگرافی کوتاهی از جعفر جکسون

جعفر جرمایا جکسون ( Jaafar Jeremiah Jackson؛ متولد ۲۵ ژوئیهٔ ۱۹۹۶) برادرزاده مایکل جکسون، خواننده، رقصنده و بازیگر آمریکایی است. او فرزند جرمین جکسون و برادرزادهٔ مایکل و جنت جکسون است. جعفر در موزیک ویدئوها و مجموعهٔ جکسون‌ها: نسل بعدی (۲۰۱۵) حضور یافته‌است. او در سال ۲۰۱۹ نخستین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد. نکاه حائز اهمیت در مورد او این است که قرار است نقش عمویش مایکل جکسون را در فیلم مایکل به تصویر بکشد. این فیلم به زودی منتشر خواهد شد.

جرمین لاجوان جکسون ( Jermaine LaJuane Jackson) متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۵۴، خواننده، نوازندهٔ گیتار بیس و آهنگساز آمریکایی است. او در شهر گری ایالت ایندیانا متولد شد. او از اعضای گروه جکسون ۵ نیز بود. جرمین برادر بزرگ‌تر خوانندگان معروف پاپ، مایکل جکسون و جانت جکسون است.

جرمین جکسون، به دین اسلام روی آورده‌ است. او در خانوادهٔ معتقد به مذهب شاهدان یهوه رشد کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان