ادامه ناامنی‌ها؛ کشته و زخمی شدن 24 نفر در انفجار امروز غزنی

توسطتحریریه خبرنامه

مرداد ۱۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۲۲, ۱۴۰۲

دادگاه عالی اعلام کرده که محمدسالم، سرپرست دادگاه ابتدائیه‌ ولسوالی چهارآسیاب کابل که هفته‌ پیش هدف حمله تروریستی قرار گرفته و زخم برداشته بود، جان باخته است.

دادگاه عالی امروز سه شنبه (19 اسد) با نشر خبرنامه ای‌ گفته که سرپرست دادگاه ابتدائیه‌ ولسوالی چهارآسیاب روز گذشته جان باخته است.

بر اساس این خبرنامه او که از سال 1381 در بخش های مختلف نظام قضایی مشغول کار بود، هفته گذشته روز سه شنبه در جریان اجرای وظیفه خود در حمله تروریستی زخمی شده بود.

این در حالی است که یک شنبه این هفته (17 اسد) هم دو دادستان ریاست دادستانی مبارزه با جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی در ولسوالی ده‌سبز کابل ترور شدند.

جرایم جنایی در کابل

از سوی دیگر فرماندهی امنیه کابل از بازداشت 13 مظنون در پیوند به انجام جرم های جنائی در کابل خبر می‌دهد.

منسوبین پولیس فرماندهی امنیه ولایت کابل گفته که این فرماندهی با راه اندازی چندین عملیات اوپراتیفی روز گذشته دوشنبه (18 اسد) 13 مظنون را در پیوند به انجام جرم های جنائی از نقاط مختلف کابل بازداشت نمودند.

این افراد در پیوند به جرم های چون قتل، مجروحیت، دزدی موبائل، جرایم اخلاقی، دزدی موتر، همکاری با تروریستان و جنگ مغلوبه از مربوطات نواحی اول، سوم، هشتم، نهم، دوازدهم، شانزدهم، هجدهم و ولسوالی چهارآسیاب کابل توسط پولیس شناسائی و بازداشت شده اند.

از نزد افراد بازداشت شده، 3 میل اسلحه کمری نیز به دست پولیس رسیده است.

انفجار در غزنی

در خبری دیگر، منابع محلی در ولایت غزنی، از انفجار ماین و برخورد گلوله‌ی هاوان در ولایت غزنی خبر می‌دهند که در نتیجه آن سه غیرنظامی کشته و 21 غیرنظامی دیگر زخم برداشته اند.

نصیراحمد فقیری، رییس شورای ولایتی غزنی به رسانه‌ها گفته این انفجار امروز سه شنبه (19 اسد) در مربوطات حوزه‌ اول امنیتی شهر غزنی رخ داده است.

تا کنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *