جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پیگیری از کابل؛ هیئتی برای بررسی ربوده شدن سلسله علی خیل به اسلام آباد اعزام شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امور خارجه افغانستان اعلام داشته که هیئتی به پاکستان برای بررسی ربوده شدن سلسله علی‌خیل، دختر نجیب‌الله علی‌خیل، سفیر افغانستان در اسلام‌آباد اعزام شده است.

گران هیواد، سخنگوی وزارت خارجه، روز دوشنبه، یازدهم اسد، ضمن اعلام اعزام این هیئت گفت که آن ها مسولیت تحقیق در باره این قضیه را دارد.

با این حال آقای هیواد در باره ترکیب این هیت جزییاتی را ارایه نکرده است.

سلسله علی خیل دختر سفیر أفغانستان در اسلام آباد به تاریخ بیست و پنج سرطان در اسلام آباد ربوده شده و پس از شکنجه آزاد شده بود.

در واکنش به این موضوع افغانستان تمام دیپلمات ها و سفیر خود را از اسلام‌آباد فراخوانده است.

همزمان با این عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی، روز گذشته (10 اسد) با راس ویلسن شارژدافیر سفارت امریکا در کابل، دیدار کرده است.

در این دیدار شارژدافیر سفارت امریکا با ابراز خرسندی از اتحاد رهبران سیاسی افغانستان گفته ضمن این که امریکا همزمان به تلاش‌های خود برای رسیدن به یک راه حل صلح‌آمیز در افغانستان ادامه می‌دهد، از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان حمایت می‌کند و همچنان متعهد به عملی شدن تعهدات خودت در چارچوب روابط جدید میان افغانستان و امریکا است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان