جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

بیش از 41000 نفر دادخواستی را امضا كرده اند تا مانع بازگشت جف بزوس از فضا شوند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بیش از 41000 نفر دادخواست‌هایی را امضا كرده‌اند و طی آن خواستار جلوگیری از بازگشت جف بزوس به زمین پس از سفر او به فضا شده‌اند.

جف بزوس، بنیانگذار شرکت اکتشافات فضایی  بلو اوریجین، در تاریخ ۷ جون گفت که او و برادرش مارک بزوس در 20 جولای با اولین پرواز انسانی این شرکت به فضا سفر خواهند کرد.

سه روز پس از اعلامیه بزوس، دو دادخواست برای جلوگیری از ورود مجدد این میلیاردر به زمین آماده شد. هر دوی این دادخواست‌ها فقط در مدت 10 روز هزاران دنبال کننده به دست آورده اند.

بیش از 23000 نفر یک دادخواست Change.org را امضا کرده اند با عنوان: “اجازه ندهید جف بزوس به زمین برگردد.”

در توضیح دادخواست آمده است: “میلیاردرها نباید روی زمین یا فضا وجود داشته باشند، اما اگر آنها دومی را انتخاب کنند باید همان جا هم بمانند”.

برخی از امضا کنندگان دلیل امضای دادخواست را ذکر کرده‌اند، من جمله اینکه”بازگشت به زمین یک امتیاز است – حق نیست” و “زمین افرادی مانند جف، بیل گیتس، ایلان ماسک و میلیاردرهای دیگر از این دست را نمی‌خواهد.”

دادخواست دیگری به نام “دادخواست برای عدم اجازه ورود مجدد جف بزوس به زمین” بیش از 18000 امضا جمع آوری کرده و این رقم به سرعت در حال افزایش است.

خوزه اورتیز، که دادخواست را تنظیم کرد، توضیح داده است که بزوس “یک ارباب شیطانی است که می‌خواهد سلطه جهان را در اختیار داشته باشد.”

اورتیز همچنین نوشت: “سرنوشت بشر در دست شماست.”

بر اساس وبسایت Change.org، هر دو دادخواست برای به دست آوردن 25000 امضا در نظر گرفته شده اند، و دو دادخواست برتر امضا شده در این وبسایت هستند.

بزوس همراه برادرش و برنده حراج بلو اوریجین برای یک صندلی به قیمت ۲۸ میلیون دالر در فضاپیمای New Shepard ، 11 دقیقه پرواز تا لبه فضا خواهند داشت. آنها در یک کپسول گنبدی شکل قرار می‌گیرند، که در بالای تقویت کننده موشک قرار می‌گیرد.

 

هنگامی که نیو شپرد به خط کارمان رسید – یک خط فرضی در فاصله 62 مایل (100 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین – کپسول از تقویت کننده جدا می‌شود، دوباره وارد جو می‌شود و با کمک چترها دوباره به سمت زمین شناور می‌شود.

بزوس در ویدئویی که 7 جون در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: “من می‌خواهم به این سفر بروم زیرا این کاری است که تمام عمرم دوست داشتم انجام بدهم. این سفر یک ماجراجویی است و یک اتفاق بزرگ برایم محسوب می‌شود. “

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان