توانایی حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن: آیا دور جابجایی ممکن است؟

توسطتحریریه خبرنامه

خرداد ۲۵, ۱۴۰۰ به روز رسانی : خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

شاید تا به حال در مورد دور جابجایی یا توانایی حرکت دادن اجسام چیزهایی شنیده باشید و حتی در موردش کنجکاو باشید. بله، توانایی حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن حقیقت دارد! البته که هر کسی با تماشای ابرقهرمان ها یا یک رمان علمی تخیلی خوب بزرگ شود، احتمالا شیفته‌ قدرت‌های برتر می‌شود. دور جابجایی یکی از همین قدرت‌هاست و به معنای توانایی کنترل دنیای فیزیکی پیرامون با استفاده از ذهن است… بله! درست خواندید. قرار است در این نوشتار روشی را با شما در میان بگذاریم که توسط آن ذهن‌تان را برای رسیدن به قدرت دور جابجایی پرورش بدهید.

۵ تمرین که با استفاده از آنها می‌توانید توانایی حرکت دادن اجسام را با استفاده از به دست بیاورید

ما چیزهای کمی در مورد ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و نامتناهی کائنات می‌دانیم، توانایی توجیه همه چیز را نداریم و هنوز توانایی‌های خارق‌العاده‌ی خودمان را به طور کامل کشف نکرده‌ایم. همه‌ آدم‌ها عقاید محکمی درباره‌ی ممکن‌ها و غیرممکن‌ها دارند. شاید واقعیت این باشد که توانایی انسان بی‌حد و حصر است تا زمانی که آن را اینگونه درک کنیم. اگر خودتان بر این باور هستید و احساس می‌کنید چنین چیزی شدنی است، پس بیایید یک تلاش و کوشش جانانه و حسابی در مورد آن داشته باشیم.

به منظور تعیین سطح پیشرفت‌تان باید یک “هرم کاغذی” داشته باشید. برای این‌ کار باید یک تکه کاغذ یا فویل مربع را یک بار از یک قطر مربع و بار دوم از قطر دیگر آن به شکل مثلث تا کنید، بعد از تا کردن، کاغذ را باز کنید و نوک هرم ساخته شده را روی یک شیءِ نوک دار با سطح مقطع صاف بگذارید. هدف این آزمایش این است که فویل یا کاغذ را با فقط نیروی ذهن‌تان بچرخانید. یک خلال دندان یا گیره‌ی کاغذ که در پاک کن فرو کرده‌اید می‌تواند برای قرار دادن جسم تا شده مناسب باشد. زمانی که این وسیله را سر هم کردید، دنبال ترک یا هر گونه سوراخی روی در یا پنجره بگردید. قرار نیست خودتان را با وزش ناگهانی باد گول بزنید!

تمرین باعث تبحر در کار می‌شود

این راهکارها فقط راهنمای شما هستند. آنها را می‌توان به هر تعدادی که به نظر موثر باشد و به هر ترتیبی انجام داد.

۱. مراقبه

مدیتیشن یا مراقبه به معنای ایجاد تمرکز در ذهن و متعادل کردن توجه و دقت‌ِ تغییر‌پذیر شما است. شما به ۱۱۰% از تمرکزتان برای شروع و تا هر زمانی که بتوانید به کار این کار ادامه دهید، نیاز دارید. وسط کار می‌توانید استراحت هم بکنید اما نباید بیش‌تر از ۵ دقیقه شود.

۲. باور کنید و تجسم کنید

برای حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن، باید به توانایی خود ایمان داشته باشید و آن‌چه را می‌کوشید انجام بدهید، تجسم کنید. زمانی که فرآیند کار در سرتان مختل می‌شود، دوباره تمرکز کنید و از ابتدا شروع کنید. شما باید به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید و بتوانید فرآیند را از زمان شروع تا زمان حرکت دادن هرم تجسم کنید.

۳. یک توپ انرژی شکل بدهید

هنگامی که نفس می‌کشید انرژی را از هوا می‌گیرید. شما می‌توانید انرژی را از منابع مختلف دریافت کنید؛ از خورشید، سیاره‌مان، انسان‌های دیگر، چاکرا، گیاهان و ساختارهای ذهنی که در سر دارید. این فهرست بی‌انتها است. از هر چه که می‌توانید استفاده کنید و آن انرژی را در دستان خود بگیرید. تمرکز در این‌جا بر مهار، توسعه، ادغام و اگر می‌توانید چرخاندن توپ در جهات مختلف است.

۴. مثبت باشید و مثبت بمانید

واقعیت این است که قرار نیست با چند بار انجام این کارها به هدف برسید. مثبت بمانید و انرژی‌های منفی‌تان را مهار کنید. عشق و مثبت ‌اندیشی، قدرتمندترین نفوذ را دارند. همچنین اگر قرار است به صورت ناخودآگاه انرژی به اطرافیان خود بدهید، بهتر نیست که این انرژی مثبت باشد؟

۵. یادتان باشد که روند پیشرفت خود را ثبت کنید

تمرکز، تفکر و هر فنی را که استفاده کرده‌اید به همراه موفقیت و شکست خود ثبت کنید. این کار بسیار شخصی است و همه‌ی اطلاعاتی که ثبت کرده‌اید در کنار هم می‌توانند کمک خوبی باشند. مهم است بدانید کدام قسمت موثر نیست. ممکن است قسمتی از فرآیند برای‌تان لذت‌بخش باشد اما برای رسیدن به هدف نهایی‌تان که همان کنترل اجسام است، بی‌تاثیر باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *