جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
97 بازدید

زیبارویان دنیای سیاست: ۱۰ زیباترین زنان سیاستمدار جهان در سال ۲۰۲۰

خواندن 4 دقیقه
2.9
(10)

سیاستمداران افرادی هستند که به داشتن برنامه های زیاد و زندگی شلوغ و پر از کار و گرفتاری شهرت دارند. گاه تصور می‌شود که آنها آدم‌هایی غیر صادق، غیر قابل اعتماد و بدبین هستند. اما در مورد زنان سیاستمدار آنچه اهمیت زیادی دارد،‌ این است که موفق به شکستن همه هنجارها شده اند و در جذاب ساختن خود برای عموم مردم موفق بوده‌اند.
این دنیا، دیگر صرفا دنیای مردان نیست. در دنیای امروز سیاست و تجارت، زنان پیشگام هستند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. آنها جذاب، قدرتمند، باهوش و خردمند هستند. آنها می توانند با ظاهر جذاب‌شان شما را مسحور کنند اما در عین حال قادر هستند با کلام گیرا و پرنفوذشان توجه هر کسی را به خود جلب کنند.

با این حال، زندگی سیاستمداران جنبه‌های دیگری هم دارد. مانند آنچه موضوع این نوشتار است: زیباترین زنان سیاستمدار جهان!

۱. یولیا تیموشنکو

یولیا که به طرز جسورانه‌ای شیک و زیباست، پیش از آنکه اولین نخست وزیر زن اوکراین شود، یک تاجر بسیار موفق بود. وی پس از تکمیل دوره دکترا در رشته اقتصاد وارد جریان اصلی سیاست اوکراین شد. یولیا که علاقه زیادی به انتخاب مجموعه‌ّهای جدید در کمد لباس خود دارد، یکی از جذاب‌ترین زنان سیاستمدار در جهان محسوب می شود.

یولیا تیموشنکو
یولیا تیموشنکو

۲. ماریا کارفانیا

ماریا قبلا “زیباترین وزیر جهان” لقب گرفته بود و در مجله بین المللی ماکسیم رتبه اولِ”جذاب‌ترین زنان سیاستمدار جهان” را به دست آورده بود. او بازیگر و مدل سابق تلویزیون ایتالیا است، که در سال 2004 وارد سیاست شد. نام او در بسیاری از فهرست‌های زیباترین زنان در سراسر جهان ذکر شده است.

ماریا کارفانیا
ماریا کارفانیا

۳. یوری فوجیکاوا

او با ورود به شورای زنان هاچینوهه جاپان (ژاپن) در سن ۲۷ سالگی همه را متحیر کرد. یوری گذشته از توانایی زیادی که در عرصه سیاست دارد، بین طرفداران مد و زیبایی نیز شهرت دارد. او از زیباترین زنان سیاستمدار جهان است.

یوری فوجیکاوا
یوری فوجیکاوا

۴. ستریدا جعجع

این بانوی سیاستمدار اهل لبنان به عنوان یک زن قدرتمند و بانفوذ شناخته شده است. او در دنیای سیاست از احترام زیادی برخوردار است اما با حضور خود در مجامع، نگاه‌های زیادی را هم جلب زیبایی و جذابیت خود می‌کند.

ستریدا جعجع
ستریدا جعجع

۵. اورلی لوی

اورلی، مدل و مجری سابق، جذاب ترین سیاستمدار در اسرائیل است. او که در عملکرد و گفتار خود جسارت زیادی را به نمایش می‌گذارد، زیباترین شخصیت سیاسی اسرائیل نیز محسوب می‌شود.

اورلی لوی
اورلی لوی

۶. الیزابت هالتست

چطور ممکن است که یک زن سیاستمدار اینقدر جوان و جذاب باشد؟ این سیاستمدار جمهوری خواه سابق از ایالت نوادا یکی از زیباترین زنان سیاستمدار جهان است. الیزابت هالتست جوانترین زنی است که تا به حال برای مجلس قانونگذاری نوادا انتخاب شده است.

الیزابت هالتست
الیزابت هالتست

۷. اوا کایلی

این سیاستمدار زیباروی اهل یونان از اعضای پارلمان اروپا هم است.

اوا کایلی
اوا کایلی

۸. آلینا کابائوا

آلینا کابوا ژیمناست مطرح اهل روسیه است. او در زمینه مدلینگ و سینما هم فعالیت داشته است و در سال ۲۰۰۵ وارد دنیای سیاست شد.

 آلینا کابائوا
آلینا کابائوا

۹. رانیا عبدالله

از نظر بسیاری رانیا آل عبدالله، ملکه اردن یکی از 10 زن برتر جهان است. او بیشتر وقت زیادی را به مسائل جامعه‌اش و به ویژه آموزش و پرورش و بهداشت اختصاص داده است. او یکی از زنان بانفوذ جهان است.

رانیا عبدالله
رانیا عبدالله

۱۰. یولیا بونک

یولیا بونک، سیاستمدار اهل آلمان نیز در فهرست زیباترین زنان سیاستمدار جهان جای می‌گیرد. این زن زیبا که در حال حاضر ۳۴ سال دارد،‌ در سن ۱۸ سالگی به عنوان جوان ترین عضو پارلمان آلمان انتخاب شد.

یولیا بونک
یولیا بونک

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان