جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

آتش سوزی گسترده در کابل؛ هفت تن جانباخته و 14 تن زخمی شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

با گذشت چندین ساعت از آتش سوزی گسترده در شهر کابل وزارت داخله می گوید تاکنون 7 کشته و 14 زخمی ناشی از این رویداد تثبیت شده است.

طارق آرین سخنگوی وزارت داخله می گوید قبل از ساعت 9 شب در ساحه «کاریزمیر» مربوط به ولسوالی شکردره در نزدیک دروازه شمالی شهرکابل آتش سوزی گسترده رخ داده است .

آرین افزوده که در این آتش سوزی دها تانکر تیل در ساحه حریق شده است.

به گفته او این آتش سوزی زمانی به وقوع پیوسته که تانکرهای حامل نفت در ساحه منتظر ورود به شهرکابل بوده اند و نخستین جرقه آتش سوزی از یک حامل تیل صورت گرفته و تاکنون علت آن مشخص نیست.

سخنگوی وزارت داخله تاکید کرده که تاکنون شمار تلفات جانی این رویداد هفت کشته و 14 نفر زخمی تثبیت شده است و امکان افزایش قربانیان وجود دارد.

قطع برق کابل

دقایقی پس از وقوع این آتش سوزی شرکت برق رسانی افغانستان «برشنا» اعلام کرد که به دلیل وقوع این آتش سوزی لین 220 کیلوولت برق وارداتی پرچاو شده و اکثر ساحات شهرکابل بی برق شده اند.

این شرکت تاکید کرده بود تیم های تخنیکی و فنی برشنا در ساحه حضور دارند و تلاش می ورزند تا عارضه را در اسرع وقت رفع و برق را دوباره وصل کنند.

شرکت برشنا صبح امروز گفته است که یک سرکت برق وارداتی در ساحه کوتل خیرخانه دوباره وصل شده و هم اکنون کار بالای وصل سرکت دومی آن جریان دارد.

به گفته شرکت برشنا به دلیل وسعت آتش سوزی در تانک تیل و تاریکی شب، کار وصل لین های برق وارداتی چندین ساعت زمان گرفته و تا ساعات دیگر سرکت دومی برق نیز وصل خواهد شد.

این در حالی است که افغانستان در چند ما گذشته شاهد آتش سوزی های گسترده مواد نفتی بوده است که از میان پیش از این تانکر های حامل مواد نفتی در گمرک اسلام قلعه، شهر هرات و گمرک ابونصر فراهی در ولایت آتش گرفته بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان