جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

درگیری ها در هشت ولایت؛ به نیروهای دولتی و طالبان تلفات وارد شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های امنیتی تایید می کند که در جریان 24 ساعت هشت ولایت شاهد درگیری ها میان نیروهای امنیتی و طالبان بوده که از این میان در ولایت تخار در کنار تلفات گروه طالبان یک فرمانده و یک سرباز نیروهای امنیتی کشته و چهار تن زخمی شده اند.

خلیل اسیر سخنگوی پولیس تخار امروز چهارشنبه (18حمل) به خبرنامه گفت که حوالی ساعت 1:00 شب گذشته گروه طالبان بالای پایگاه امنیتی روستای «خوجه بند کشایی» ولسوالی اشکمش این ولایت حمله کرده اند.

اسیر افزود در جریان درگیری 8 جنگجوی طالب کشته و بیش از 10 تن آنان زخمی شده اند.

اسیر تاکید کرد که این حمله طالبان از سوی نیروهای مشترک مستقر در این ولسوالی دفع شده و در جریان درگیری عبدالرب خان فرمانده «تولی تقویتی» همراه با یک سرباز امنیتی کشته و چهار نیروی امنیتی دیگر زخمی شده اند.

به گفته او فعلا وضعیت در ساحه به حالت عادی برگشته و نیروهای بیشتر نیز به‌ آن جا فرستاده شده است.

گروه طالبان مدعی اند که در این حمله شمار پاسگاه های امنیتی را تصرف کرده اند و بیش از 12 نیروی امنیتی را نیز کشته اند.

ادامه درگیری ها

در همین حال وزارت دفاع در خبرنامه ای گفته است که در 24 ساعت گذشته در نتیجه درگیری ها و حملات متقابل نیروهای دفاعی و امنیتی ۶۸ طالب کشته و ۶۴ تن آنان زخمی شده اند.

این وزارت افزوده که در جریان درگیری مقدار زیاد سلاح و مهمات طالبان تخریب و نیز ۲۱۱ حلقه ماین این گروه خنثی شده است.

وزارت دفاع در مورد تلفات نیروهای دولتی چیزی نگفته اما خاطرنشان کرده که این درگیری ها در ولایت های هرات، فاریاب، فراه، بدخشان، قندز و قندهار صورت گرفته است.

وزارت دفاع در خبرنامه ای دیگری نیز گفته است که شب گذشته نیروهای دفاعی و امنیتی در مربوطات ساحه «نچین» ولسوالی ترینکوت ولایت ارزگان طالبان را هدف قرار داده اند که در نتیجه آن دو جنگجوی طالبان کشته و 3 تن آنان زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان