جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

وضعیت نا آرام ولسوالی المار فاریاب؛ 10 عامل انتحاری طالبان هدف حمله هوایی قرار گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در ادامه درگیری ها در ولسوالی المار ولایت فاریاب وزارت دفاع اعلام کرده است که ده عامل انتحاری طالبان را با موتر حامل آنان در این ولسوالی هدف حملات هوایی قرار داده است.

وزارت دفاع امروز چهارشنبه (20حوت) در خبرنامه ای گفته است که گروه طالبان شب گذشته برنامه حمله با موتر بمب بر پاسگاه های نیرو های دفاعی و امنیتی را در ولسوالی المار ولایت فاریاب داشتند.

این وزارت افزوده که در این عملیات پیشگرانه ارتش موتر بمب طالبان را هدف قرار دادند که در نتیجه ۳ انتحار کننده این گروه کشته، و ۷ تن دیگرشان زخمی شده اند.

از سوی هم قول اردوی 209 شاهین در خبرنامه ای گفته است که روز گذشته حوالی ساعت 1:۰۰ پس از چاشت، دو حمله هدفمند هوایی در منطقه «بندر قرایی» ولسوالی المار، بالای تجمع طالبان را اجرا کرده اند که در نتیجه آن 9 جنگجوی این گروه کشته و 15 تن آنان زخمی شده اند.

قول اردوی شاهین افزوده که در ۲۴ ساعت گذشته در ولسوالی المار به نیروهای دولتی تلفاتی وارد نشده است.

ناامنی ها در ولسوالی المار فاریاب

ولسوالی المار ولایت از چندی بدینسو گواه حضور گسترده گروه طالبان بوده است. این گروه مرکز ولسوالی المار را از یک هفته بدینسو در محاصره خود گرفته اند.

چندی قبل نیز شماری از خانواده های سربازان محاصره شده در ولسوالی المار در اعتراضی در مقابل دفتر والی فاریاب خواهان رسیدگی مسوولان به سربازان محاصره شده بودند.

در همین حال عبدالکریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب به خبرنامه گفت که نیروهای پولیس این ولایت روز گذشته توانسته که با نیروهای کمکی در ساحه تحرکات طالبان را خنثی کنند.

یورش افزود نیروهای زمینی نیز به ساحه رسیده و نیروهای کماندو شب گذشته در این ولسوالی با طالبان درگیر شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان