۷ نشانه دوست داشتن مردان، حتی اگر خودشان به زبان نیاورند!

توسطتحریریه خبرنامه

بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ به روز رسانی : آذر ۱۸, ۱۴۰۰

زنان و مردان عشق و علاقه خود را به شیوه‌های متفاوتی ابراز می‌کنند. بیشتر زنان عشق‌شان را به زبان می‌آورند، در حالی که مردان غالبا، علاقه‌شان را در رفتارهای‌شان نشان می‌دهند. بنابراین ممکن است رفتارهای مردتان کمی گیج‌تان کند. با این حال، با اطلاع از نشانه های دوست داشتن مردان که در این نوشتار خواهیم دید، متوجه می‌شوید که او واقعا عاشق شماست حتی اگر به زبان نیاورد.

۱. او هراسی از فداکاری برای شما ندارد

فداکاری از خودگذشتگی، بلوغ و بیش از همه عشق می‌خواهد. روابط به فداکاری متقابل احتیاج دارد زیرا در غیر این صورت یکی از دو طرف ناراضی خواهد بود.

مردان عاشق از تصور اینکه همسرشان ناراضی است احساس ناراحتی فوق‌العاده می‌کنند و اگر بتوانند از این احساس جلوگیری کنند، این کار را خواهند کرد. حتی گاهی اوقات فراتر می‌روند تا کاری کنند، فقط به این دلیل که همسرشان برای آنها واقعا مهم است.

اگر مرد شما می‌تواند برای خوشبختی شما فداکاری کند، او در واقع عشقش را به شما نشان می‌دهد، بدون اینکه به زبان بیاورد.

۲. نشانه های دوست داشتن مردان؛ حرف‌های‌تان را گوش می‌دهد

مطالعات نشان داده است که زنان شنونده‌ی بهتری هستند. بنابراین، هنگامی که مردی حرف‌های‌تان را با حضور ذهن گوش می‌دهد، می‌توانید از عشق او نسبت به خودتان مطمئن باشید.

۳. او آسیب پذیری خود را نشان می‌دهد

مردان به طور کلی در نشان دادن هر رفتاری که می‌تواند به عنوان یک ضعف تلقی شود، محتاط هستند. اما هنگامی که یک مرد عاشق شود، احتیاط را کنار می‌گذارد. او راحت‌تر می‌شود و احساسات واقعی خود را نشان می‌دهد. شاید زمان ببرد تا او آسیب‌پذیری‌اش را به شما نشان بدهد اما حتی اگر ذره‌ای هم نشان داد بدانید که دوست‌تان دارد. این از نشانه های دوست داشتن مردان است!

۴. او عاشق این است که ببیند در ” بدترین روزهای‌تان” چطور به نظر می‌رسید

هنگامی که رابطه واقعی پدیدار می‌شود و ما زمان بیشتری را با یکدیگر سپری می‌کنیم، سطح راحتی افزایش و نیاز ما برای تحت تأثیر قرار دادن طرف مقابل به شدت کاهش می‌یابد. ما آزادیم که بدون لباس خیلی مرتب و آرایش یا با موهای نامرتب در کنار شریک زندگی‌مان باشیم.

از نشانه‌های دوست داشتن مردان این است که وقتی زنی را دوست دارند، بدون توجه به شکل ظاهری او فکر می‌کند که او زیباست.

بنابراین وقتی به شما می‌گوید که ” زیبا شده‌ای” ، متوجه شوید که دوست‌تان دارد.

۵. او به شما افتخار می‌کند

بله، درست است! یک مرد واقعی از گفتن اینکه چقدر به شما افتخار می‌کند خجالتی ندارد.

خواه مادر خارق‌العاده‌ای باشید، یا زنی پرتلاش، مطمئن باشید که تلاش‌های شما از نظر یک مرد عاشق مورد غفلت قرار نمی‌گیرد.

۶. او از شما حمایت می‌کند

این مورد از نشانه های دوست داشتن مردان، واضح اما بسیار مهم است. اکثر مردان دوست دارند از جنجال اجتناب کنند، بنابراین اگر او از شما دفاع می‌کند، قطعا عاشق‌تان است.

۷. او با احترام با خانواده و دوستان‌تان رفتار می‌کند

این آخرین مورد است، اما مطمئناً یکی از مهم‌ترین‌هاست. مسلم است که در هر رابطه‌ای، مرد باید به شما، خانواده و دوستان‌تان احترام بگذارند. دلیل آن ساده است. شما برایش مهم هستید و او باید با آنها نیز به درستی رفتار کند.

شاید او از تک تک اعضای خانواده یا دوستان‌تان خوشش نیاید، اما نظر خود را بروز نمی‌دهد، زیرا می‌داند که آنها برای شما چقدر مهم هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 37

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *