جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دو رویداد امنیتی در کابل؛ چهار تن بشمول سرپرست ریاست احیا و انکشاف دهات میدان وردک کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پایتخت افغانستان امروز نیز شاهد دو رویداد ضد امنیتی بوده که در آن چهار تن بشمول سرپرست ریاست احیا و انکشاف دهات ولایت میدان وردک کشته و یک تن زخمی شده است.

فردوس فرامرز سخنگوی پولیس کابل گفته است که در رویداد اول حوالی ساعت ۰۹:۲۰ دقیقه قبل از ظهر امروز در مربوطات ناحیه شانزدهم چهار راه ملی بس، یک عراده واسطه نوع لندکروزر هدف انفجار ماین قرار گرفته است.

به گفته او در این انفجار یک تن زخمی شده است.

فرامرز افزوده که رویداد دومی حوالي ساعت ٩:٢٠ دقيقه در مربوطات ناحیه پنجم جاده باغ داوود رخ داده و در آن چهار تن از کارمندان وزارت انکشاف دهات توسط افراد ناشناس ترور شده اند.

سخنگوی پولیس کابل هرچند در مورد کارمندان وزارت احیا و انکشاف دهات جزییات بیشتر نداده اما تاکید کرده که بررسی تیم مشترک امنیتی در مورد آن جریان دارد.

در همین دفتر والی میدان وردک در خبرنامه ای اعلام کرده است که امروز صبح ریاض احمد خلیل سرپرست ریاست احیا و انکشاف دهات این ولایت همراه با سه تن از همکارانش در ناحیه پنجم شهر کابل ترور شده اند.

در خبرنامه آمده است که این رویداد زمانی رخ داده که آقای خلیل با همکارانش عازم وظیفه شان بودند.

تا کنون هیچ گروهی مسوولیت این رویداد ها را برعهده نگرفته است.

ادامه نا امنی ها در کابل

این در حالی است که شهر کابل از مدت ها به این سوء شاهد بیشترین رویداد های انفجاری و ترورهای هدفمند بوده است.

روز گذشته نیز پایتخت شاهد دو انفجار بود که در نتیجه آن دو تن کشته شدند.

هرچند مسوولیت این انفجارها را هیچ گروهی به عهده نمی گیرد اما امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری که مسوولیت تامین امنیت پایتخت را نیز برعهده گرفته امروز گفته است: «تمام زور نظامی طالب در همین خلاصه می‌شود که بیاید و در زیر چوکی سراچه شخصی ماین بگذارد و فقط آمار جنایات خود را بالاتر ببرد.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان