جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صالح: خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

همزمان با ادامه انفجارها در شهر کابل امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری که مسوولیت تامین امنیت شهرکابل را نیز برعهده گرفته است می گوید: «خبر های خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است».

آقای صالح امروز شنبه (6جدی) گفته است که جلسات شش و نیم با تمرکز بهتر، امکانات بیشتر و صلاحیت گسترده تر ادامه می یابد.

صالح افزوده که از این پس مانند دو ماه گذشته جزییات فیصله ها و تصامیم این جلسات را منتشر نمی کند اما تمرکز بر ارزیابی داخلی و دستیابی به نتایج ملموس و قابل ارایه به ملت خواهد  بود.

او با بیان اینکه فردا نیز جلسه شصت و دوم دایر می شود از شهروندان خواسته که اگر می خواهند در تعیین اجندا و مباحث این جلسات نقش داشته باشند نظر بدهند و تمامی کسانی که نظر ارایه می کنند درنظر گرفته می شوند.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده: «این جنگ بر ضد تمام داشته های معنوی و مادی ملت افغانستان براه انداخته شده است. نیرو های امنیتی در خط قرار دارند اما سهم گیری نرم فرد فرد شما میتواند در تغییر وضعیت کمک کند.»

صالح تاکید کرده که بخش های غیرمحرم ارزیابی های شان را بزودی پس از تکمیلی شریک می کند.

او اصافه کرده: «مطمئن باشید که خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است.»

ادامه انفجار ها در کابل

این در حالی است که شهر کابل امروز شنبه گواه سه انفجار بوده است که در آن دست کم دو تن کشته و سه تن زخمی شده اند.

فردوس فرامرز سخنگوی پولیس کابل می گوید که انفجار نخست حوالی ساعت ۰۷:۰۲ صبح در مربوطات حوزه ۸ ساحه چمن حضوری رخ داده و تلفاتی در پی نداشته است.

فرامرز افزوده که انفجار دومی حوالی ساعت ۰۷:۰۵ صبح در مربوطات ناحیه ۶ جاده فیض محمد کاتب، یک عراده واسطه نوع رنجر را هدف قرار داده کهددر نتیجه دو منسوب امنیتی زخمی شده اند.

انفجار سومی نیز حوالی ساعت 9:5 صبح در ساحه چهارراهی شهید از مربوطات ناحیه سوم شهر کابل رخ داده که به گفته سخنگوی پولیس در آن دو منسوب پولیس کشته و یک غیرنظامی نیز زخمی شده است.

پس از افزایش انفجارها و ترور های هدفمند در کابل امرالله صالح که ریاست جلسه امنیتی شهرکابل را برعهده داشت روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که تصامیم و فیصله های جلسات شش و نیم را همگانی نمی کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان