انفجار های پی در پی؛ 8 کشته و 15 زخمی در کابل

توسطفریدون حسنی

آذر ۳۰, ۱۳۹۹ به روز رسانی : بهمن ۲۹, ۱۴۰۲

همزمان با چندین انفجار در افغانستان وزارت داخله اعلام کرده است که در حمله انفجاری بر کاروان حامل خان محمد وردک عضو مجلس نمایندگان در شهرکابل 8 تن کشته و 15 تن بشمول این عضو مجلس نمایندگان زخمی شده اند.

 وزارت داخله در خبرنامه ای گفته است «تروریستان امروز با انجام یک حمله تروریستی در مربوطات حوزه ۵ کابل دست به جنایت زدند. کودکان، زنان و کهن‌سالان شامل مجروحین این رویداد می‌باشند و به خانه‌های اطراف رویداد متذکره خسارات هنگفت وارد گردیده است.»

در خبرنامه وزارت داخله آمده است که در حمله انفجاری بر کاروان حامل خان محمد وردک هشت تن کشته و  بیش ۱۵ تن بشمول این عضو مجلس زخمی شده اند.

وزارت داخله تاکید کرده که این آمار نهایی نیست و امکان تغییر در آن وجود دارد.

انفجار ها در افغانستان

همزمان با انفجار در شهر کابل شهرهای جلال آباد در ولایت ننگرهار، پل علم در ولایت لوگر، هلمند و بدخشان نیز گواه انفجار بوده است.

سخنگوی پولیس ولایت بدخشان می‌گوید که یک انفجار در ولسوالی بهارک این ولایت رخ داده‌ و در نتیجه آن یک تن کشته و دو تن دیگر زخمی شده‌اند.

در همین حال وزارت دفاع نیز اعلام کرده است که در انفجار موتر بمب در نزدیکی پایگاه ارتش در ولسوالی ناوه ولایت هلمند دو سرباز ارتش زخمی شده اند.

در ولایت ننگرهار نیز یک موتر رنجر نیروهای پولیس با ماین کنار جاده ای برخورد کرده است که به گفته مقام های محلی آن ولایت در این انفجار یک نیروی امنیتی کشته و یک تن زخمی شده اند.

از سوی هم یک غیرنظامی در نتیجه انفجار ماین در شهر پل علم مرکز ولایت لوگر زخمی شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *