جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ادامه ترور ها در کابل؛ صالح: نیروهای امنیتی موتر سایکل با دو سر نشین را تهدید فکر کنند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در ادامه ترورهای هدفمند امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید بیش از 90 درصد موتر سایکل های دو سرنشین دار مربوط تروریستان است و به نیروهای امنیتی صلاحیت داده شده که دو نفر در یک موترسایکل را تهدید فکر کرده و اقدام کنند.

امرالله صالح امروز سه‌شنبه (25قوس) در گزارش جلسه امنیتی شش و نیم صبح نگاشته است که شهر کابل روز گذشته گواه هفت رویداد جرمی و یک رویداد تروریستی بوده که در یکی از این رویداد های جرمی تعدادی از کارمندان دولتی دخیل بوده اند.

او تاکید کرده که اصول این است که پس از تحقیق و بررسی کارمند دولتی برعلاوه رفتن به پنجه قانون کار خویش را برای ابد از دست می دهد.

صالح افزوده که روز گذشته در حوزه هفتم یک منسوب دولتی توسط موترسایکل سواران کشته شده است.

معاون اول ریاست جمهوری خاطرنشان کرده: «به پولیس و امنیت ملی صلاحیت واضح داده شده است که بودن دونفر در یک موتر سایکل را تهدید آنی فکر نمایند و قبل از آنکه خود شکار شوند اقدام نمایند.»

به گفته او بررسی ترور ها نشان می دهد که بیشتر از 90 درصد موترسایکل های دو سرنشین دار مربوط تروریستان است.

او یک بار دیگر افزوده که موتر سایکل های بی اسناد مصادره و با موترسایکلی که در آن دو نفر سوار باشند به عنوان تهدید تروریستی دیده می شود.

صالح اضافه کرده که امنیت ملی هفت تن مظنون و تروریست را در بیست عملیات جداگانه بازداشت کرده است.

دسیسه علیه جلسه شش و نیم صبح

امرالله صالح در ادامه یاداشت اش نوشته گزارش های دریافت نموده که نشان می دهد حلقه هایی در داخل نظام بر علیه جلسات شش و نیم صبح / میثاق امنیتی دسیسه می ریزند.

او این دسیسه سازی را طبیعی خوانده گفته است: «پاک سازی نظام با روش از زمین به بالا و با استراتیژی مدون شده از بالا انجام خواهد یافت. حسادت – کار شکنی – تبلیغات زهری – و مسایل دیگر در تمام ادوار تاریخ بوده و ما مستثنا نیستیم. »

معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرده که شمار زیادی گفته اند که کارشناسان و تحلیل گران سیاسی هر از گاهی بی باک، بی سند، و حسب عادت دولت را متهم به قتل و دسیسه سازی می کنند اما دولت در باره این به اصطلاح کارشناسان خموش است.

او هشداد داده که مسله را از دادگاه عالی پرسیده و در پرتو تفسیر آنها ازین نوع اتهام زدن ها و وسیله شدن به دشمن درین باره تصمیم خواهد گرفت.

به گفته او: «شماری عادت به این دارند که به بخاطر دستیابی به شهرت لحظه ای هرچه که دل شان خواست بر ضد دولت بگویند. از اقدامات قانونی خود درین باره شما را در جریان قرار خواهیم داد. دولت خادم ملت وحراست کننده عزت هر فرد است. آنهایی که اتهام بی سند و بی ثبوت می بندند باید اول از وجدان خود سوال نمایند».

ادامه ترور های هدفمند در کابل

صالح در حالی موتر سایکل های با دوسرنشین را تهدید و مربوط به تروریستان می خواند که در کنار جرایم جنایی در این اواخر شهر کابل گواه ترور های هدفمند است.

در آخرین مورد آن روز گذشته یک منسوب امنیتی در ناحیه هفتم شهرکابل و امروز نیز حوالی ساعت 9 صبح امروز محب الله محمدی معاون والی کابل در انفجار ماین مقناطسی با دستیارش در ساحه مکروریان ۴ از مربوطات ناحیه نهم کشته و دو تن از محافظان او زخمی شده اند.

در همین حال حوالی ساعت 6:30 صبح امروز نیر در تیراندازی افراد ناشناس در مربوطات ناحیه دوازدهم شهرکابل یک منسوب پولیس کشته و یک تن دیگر آنان زخمی شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان