جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

هشدار صالح به نمایندگان مجلس؛‌ اگر در اجرای قانون مزاحمت ایجاد کنید صدای تان منتشر می شود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری می گوید دو نفر از نمایندگان مجلس برای رهایی موتر های بدون اسناد بالای حوزه پنجم پولیس فشار آورده اند. او هشدار داده که اگر این افراد بار دوم در تطبیق قانون مزاحمت ایجاد کنند صدای شان را منتشر می کند.

امرالله صالح امروز دوشنبه (۳قوس) گفته است که روز گذشته یک تعداد موترهای بی اسناد در حوزه پنجم توقف داده شد و مستقیما در خدمت گزمه های شهری و روستایی پولیس قرار داده شده است.

صالح افزوده: «دو نفر از وکلای محترم بخاطر رهایی این موتر های بی اسناد بالای آمر حوزه پنجم پولیس فشار آورده بودند. اگر این وکلا بار دوم در تطبیق قانون مزاحمت ایجاد نمایند صدایشان را نشر خواهیم نمود.»
معاون اول ریاست جمهوری از تمام «شخصیت های سیاسی و مقامات دولتی» خواسته که در کار پولیس،‌ امنیت ملی،‌ دادستانی و دیگر نهادهای دولتی با استفاده از محافظین شان مداخله نکنند.

به گفته او محافظین مقامات برای حفاظت شخصی شان توظیف شده و حیثیت مفرزه های کوچک پولیس در عقب دروازه های هرکس را ندارند و اگر ازین محافظین در کار های غیر از مسوولیت مستقیم شان کار گرفته شود اقدام می کند.

امرالله صالح در خصوص نشر اشتباهی تصاویر مجرمین و نیز عکس منسوبین دولتی به عنوان مجرم خاطرنشان کرده که شماری از افراد تحت پیگرد در داخل دولت کار می کنند اما بخاطر حرمت به نهادهای ملی از دادن جزییات در مورد آن خودداری می کند.

او اضافه کرده که در دستگیری های هفته های اخیر شماری از منسوبین که در سطوح مختلف در جرایم دست داشتند نیز بازداشت شده اند.

معاون ریاست جمهوری همچنان تاکید کرده کسانی که بتوانند ثابت کنند در جرمها مستقیم یا غیر مستقیم دست نداشته اند راه درست و حقوقی برای عذر خواهی را می‌روند.

رویدادهای تروریستی

امرالله صالح در خصوص رویدادهای تروریستی اخیر در شهر کابل گفته است در مورد ترور یما شیاووس و همکاران اش در بانک مرکزی و نیز حملات راکتی دو روز قبل در شهر کابل هیچ پیشرفتی صورت نگرفته است.

او افزوده که پرونده حمله بر دانشگاه کابل هفته آینده به دادگاه سپرده می شود و او تمام پرونده را بدون سانسور در خدمت مردم قرار خواهد داد.

صالح اضافه کرده که امنیت ملی در بیست و چهار ساعت گذشته هفت دستگیری مهم داشته که فردا جزییات آن شریک می شود.

به گفته او در بیست و چهار ساعت گذشته کابل گواه دو حادثه سرقت موتر، دو ماین مقناطیسی و جرایم کوچک بوده است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان