جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

۱۵ ترفند بسیار جالب که زندگی را برای تان ساده می‌کند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در این نوشتار یک فهرست عالی از ۱۵ ترفند جالب می‌بینید که زندگی را برای‌تان ساده‌تر می‌کند! مطلب را بخوانید، احتمالا چند مورد از این ترفندها به دردتان خواهد خورد!

۱. قلمه زدن گل رز

 قبل از کاشت گل رز، انتهای قلمه‌ها را داخل کچالوی کوچکی ( سیب‌زمینی) فرو کنید. رطوبت و مواد مغذی موجود در کچالو باعث می‌شود قلمه‌ها ریشه سالمی بزنند. در این ویدیو دقیق‌تر ببنید.

۲. لباس‌های‌تان را سریعتر خشک کنید

اگر خشک‌کن ندارید و باید لباس‌تان را سریع خشک کنید، لباس خیس را روی یک حوله خشک قرار دهید. حوله را با لباس رول کنید. بعد تا آنجا که می‌توانید محکم آن را بچرخانید تا آب اضافی‌اش خارج شود. بعد از اینکه آب اضافی را گرفتید، لباس را آویزان کنید تا کاملا خشک شود.

۳. کفش بدبو

اگر کفش‌تان بدبو شده، داخل هر کفش چند کیسه چای خشک قرار دهید تا بوی آن گرفته شود.

4. کفش تنگ

اگر کفش‌های جدیدتان خیلی تنگ هستند، تا جایی که می‌توانید هر کفش را با روزنامه مرطوب پر کنید. بگذارید کفش خشک شود و روزنامه را بردارید.

۵. روشن کردن آتش

چیپس فقط یک میان‌وعده پرطرفدار نیست. چربی، روغن و مواد شیمیایی موجود در چیپس آن را به ماده‌ای کاملاً مناسب برای روشن کردن آتش تبدیل می‌کند.

۶. وسایل کوچک گمشده را پیدا کنید

از جاروبرقی برای یافتن موارد ریز گمشده مانند گوشواره استفاده کنید. خیلی ساده انتهای جاروبرقی را با جوراب بپوشانید و جستجو را شروع کنید. هر از چند گاهی بررسی کنید و ببینید آیا شی مورد نظر شما آنجاست یا نه.

۷. بوتل آب با نشانگر زمان

این یک روش عالی برای پیگیری مصرف آب روزانه‌تان است. با یک قلم روی بوتل آب‌تان خطوطی بکشید و سپس زمان را کنار نشانه‌های مشخص‌شده بنویسید. این علامت‌گذاری به عنوان یک یادآوری بصری برای نوشیدن آب به شما کمک می‌کند.

۸. لکه‌های کاسه توالت را پاک کنید

یک قوطی کوکاکولا را در کاسه توالت بریزید، و بگذارید یک شب بماند. سپس آن را با آب و شوینده بشویید.

۹. رفع انسداد لوله ظرفشویی

 آب داغ را یک دقیقه باز بگذارید و سپس 1 فنجان جوش شیرین داخل لوله بریزید. به آرامی 1 فنجان سرکه نیز داخل لوله بریزید. یک بار دیگر آب گرم یا جوش بریزید.

۱۰. تمیز کردن سردوش‌ها

 برای تمیز کردن شیرهای آب یا سردوش، یک کیسه پلاستیکی را با سرکه سفید پر کنید و با نوار پلاستیکی دور آن محکم کنید. اجازه دهید یک شب در سرکه خیس بخورد. به همین سادگی!

۱۱. از افتادن دکمه‌ها جلوگیری کنید

 برای ثابت نگه داشتن دکمه‌ها، خیلی ساده کمی رنگ ناخن (لاک) بدون رنگ روی نخ‌ها بزنید.

۱۲. بلندگوهای تلفن‌تان را تقویت کنید

تلفن را درون لیوان یا کاسه بگذارید تا صدای بلندگوهای آن بیشتر شود.

۱۳. شمع مرکبات

آیا دوست دارید خانه‌تان ساعت‌ها بوی خوشی داشته باشد؟ شمع مالته (پرتقال) یا لیمو درست کنید. طرز ساخت آن را در این ویدیو ببینید.

۱۴. باز کردن در قوطی‌های شیشه‌ای

یک یا دو دقیقه آب داغ را روی درب قوطی بگیرید، و بعد خیلی راحت آن را باز کنید.

۱۵. ترفند قاشق چوبی

این ترفند قدیمی هرگز شکست نمی‌خورد. برای اینکه دیگ سر نرود، روی آن یک قاشق چوبی قرار دهید. اگر محتویات دیگ شروع به جوشیدن کند، قاشق مانع سرریز شدن می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان