جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

طرز تهیه اسموتی میوه ای خوشمزه که به کاهش درد و التهاب در بدن کمک می کند

خواندن 2 دقیقه
1.5
(2)

آیا اهل درست کردن آبمیوه و مخلوط کردن میوه‌ها و سبزیجات و ساخت ترکیبات جدید و خوشمزه هستید؟ نظرتان در مورد یک اسموتی میوه‌ای خوشمزه که می‌تواند به از بین بردن درد و التهاب کمک کند، چیست؟!

جذاب به نظر می‌رسد، نه؟

مواد تشکیل‌دهنده:

– نصف یک آناناس

– 2 ساقه کرفس

– 1 بوته کاهو

– یک مشت گشنیز

– یک تکه سه سانتی زنجبیل

اسموتی کاهش دهنده درد و التهاب

اگر در مورد خواص این اسموتی میوه‌ای کنجکاو هستید، تاثیر هر ماده را بر سلامتی اینجا می‌بینید:

آناناس: از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کند. قدرت استخوان‌ها را افزایش می‌دهد. سلامت چشم را بهبود می‌دهد. به علاوه، حاوی آنزیم‌های کاهش‌دهنده درد است.

کرفس: التهاب را کاهش می‌دهد. از سلامت کبد محافظت می‌کند. روند کاهش وزن را تسریع می‌کند و هضم غذا را بهبود می‌دهد. ضد باکتری است.

مطلب مرتبط: سم زدایی کبد؛ با این ۷ ماده غذایی کبدتان را پاکسازی کنید

کاهو: به کاهش وزن کمک می‌کند. سلامت دستگاه گوارش را تقویت می‌کند. به حفظ قدرت استخوان و عضله کمک می‌کند. سیستم ایمنی و سلامت قلب و عروق را بهبود می‌دهد.

کاهو کالری کمی دارد اما سرشار از مواد معدنی چون کلسیم، فسفر، منیزیم و پتاسیم است.

گشنیز: التهاب پوست را کاهش می‌دهد. سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. اسهال را درمان می‌کند. فشار خون را تثبیت می‌کند. از کم‌خونی جلوگیری می‌کند. خواص ضد آلرژی دارد؛ سلامت استخوان را بهبود می‌دهد و به هضم کمک می‌کند.

مطلب مرتبط: درمان خانگی سوء هاضمه؛ ۶ راهکار که به راحتی مشکلات گوارش را از بین ببرید

زنجبیل: حالت تهوع را کاهش می‌دهد. درد را تسکین می‌دهد. نشانگرهای التهابی را کاهش می‌دهد. عملکرد تنفسی را بهبود می‌بخشد. اشتها را افزایش می‌دهد، سرماخوردگی و آنفولانزا را تسکین می‌دهد. سلامت قلب را بهبود می‌دهد.

مطالعات نشان می‌دهد که ترکیبات منحصر به فرد موجود در زنجبیل به پیشگیری و درمان برخی بیماری‌ها کمک می‌کند.

این رسپی تهیه اسموتی پنج ماده‌ای به دلیل غلظت بالای مواد ضد التهابی در برابر درد و التهاب قوی است. همچنین لازم به ذکر است که این نوشیدنی برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن – به ویژه در فصول سرماخوردگی و آنفولانزا – فوق‌العاده است.

طرز تهیه این اسموتی هم بسیار ساده است. همه مواد را به قطعات کوچک خرد کنید و داخل دستگاه بلندر بریزید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب یکدست و صافی حاصل شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان