سفر جنجالی غنی به پکتیکا؛‌ صدیقی: دفتر سخنگوی رییس جمهور از مشکل عدم حضور خبرنگاران در نشست آگاه است

توسطتحریریه خبرنامه

مهر ۱۲, ۱۳۹۹ به روز رسانی : بهمن ۲۶, ۱۴۰۲

 همزمان با سفر رییس جمهور غنی به پکتیکا و ممنوعیت اشتراک خبرنگاران و شماری از اعضای شورای ولایتی در نشست با او، صدیق صدیقی سخنگوی رییس جمهور می گوید دفتر سخنگوی رییس جمهور از مشکل عدم حضور خبرنگاران در نشست آگاه است.

آقای صدیقی امروز شنبه (۱۲میزان) در توییتی نگاشته است: «این موضوع را با دفتر مقام ولایت پکتیکا به گونه‌ی جدی پیگیری خواهیم کرد تا از تکرار آن در آینده جلوگیری شود.»

این در حالی است که رییس جمهور غنی صبح امروز به ولایت پکتیا رفته و ارگ ریاست جمهوری هدف این سفر وی را بررسی وضعیت این ولایت خوانده و گفته که آقای غنی با مقامات ملکی،‌ نظامی و نیز باشندگان پکتیکا دیدار می کند.

عدم حضور خبرنگاران و شماری از نمایندگان شورای ولایتی

هم‌زمان با این شماری از باشند‌گان پکتیکا، خبرنگاران و یک عضو شورای ولایتی پکتیکا دست به اعتراض زده‌اند. افسرخان سلیمان خیل عضو شورای ولایتی پکتیکا در اعتراض به ممانعت از ورودش به نشست رییس‌جمهور، دهانش را به رسم اعتراض بسته است.

این عضو شورای ولایتی پکتیکا مدعی است که رییس جمهور در سفرش به این ولایت فقط با افرادی که به او نزدیک اند دیدار می کند و هیچ کس برای انتقاد از کاستی های رئیس جمهور و اداره این ولایت به این جلسه دعوت نشده است.

شماری از خبرنگاران در ولایت پکتیکا نیز گفته اند که برای‌شان اجازه‌ی حضور در نشست رییس‌جمهور غنی داده نشده است.

براساس گزارش های خبرنگاران محلی پکتیکا در همین حال نیز شماری از باشندگان پکتیکا در چهارراهی نجیب‌الله در شهر شرن، مرکز این ولایت تجمع کرده‌ و این چهارراه را بسته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *