جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

چربی سوزی شکم: ۸ نوشیدنی قبل از خواب که چربی شکم را از بین ببریم

خواندن 3 دقیقه
5
(1)

مسیر کاهش وزن، به ویژه آب کردن جربی شکم، می‌تواند روندی دلسردکننده باشد، اما می‌توانید با این ۸ نوشیدنی قبل از خواب روند چربی سوزی شکم را تسریع کنید.

۱- آب بادرنگ (خیار)

برای خوش‌طعم شدن آب بادرنگ، مقداری آبلیموی تازه و کمی زنجبیل رنده‌شده به آن بیفزایید. به مدت یک ماه هر شب این ترکیب را بنوشید و متوجه تسریع چربی سوزی شکم خواهید شد.

2- چربی سوزی شکم؛ آبلیمو و بادرنگ (خیار)

برای داشتن یک نوشیدنی خوش‌طعم و در عین حال موثرتر، آب دو بادرنگ، یک مالته (پرتقال) و یک جگ (پارچ) آب را ترکیب کنید. در صورت تمایل می‌توانید کمی عسل و چند برگ نعناع هم به آن اضافه کنید.

مطلب مرتبط: ۸ اشتباه رایج که در حین کاهش وزن مرتکب می شوید

3- بادرنگ و گشنیز

این نوشیدنی پر از آنتی‌اکسیدان است و به سم زدایی بدن و چربی بد کمک می‌کند. بادرنگ، یک فنجان گشنیز، کمی آبلیمو و نصف لیوان آب را در مخلوط‌کن ترکیب کنید. این نوشیدنی را با زنجبیل رنده‌شده و یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا تکمیل کنید.

مطلب مرتبط: ۸ نشانه که بدن تان انباشه از سموم مضر است

4- چای زنجبیل

زنجبیل دارای خواص دارویی فراوانی است. مطابق با مطالعه‌ منتشرشده در سالنامه آکادمی علوم نیویورک، زنجبیل برای مقابله با چاقی و تسریع چربی سوزی شکم بسیار موثر است.

اگر یک چای زنجبیل خوش‌طعم می‌خواهید، مقداری آبلیموی تازه و یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.

مطلب مرتبط: درمان فوری نفخ؛ با این ۵ چای گاز معده را به راحتی از بین ببرید

5- چربی سوزی شکم؛ آب آناناس

آناناس به اهداف کاهش وزن شما کمک می‌کند. غذاها و نوشیدنی‌های غنی از فیبر باعث می‌شوند بدون افزودن چربی، احساس سیری کنید. خیلی ساده قبل از خواب یک لیوان آب آناناس بنوشید. در صورت تمایل می‌توانید کمی آبلیمو و تکه‌های آناناس هم به آن اضافه کنید.

مطلب مرتبط: علم چه می‌گوید؛ ۱۲ روش کاهش گرسنگی و اشتها

۶- توت زمینی، لیمو و نعناع

ترکیبات موجود در توت زمینی، هورمون‌هایی را که مانع کاهش وزن می‌شوند، مهار می‌کنند.

آب یک لیمو را بگیرید و چند برش از پوست آن را نیز اضافه کنید. سپس چند تکه توت‌زمینی و مقداری نعناع به ترکیب بیفزایید، روی‌شان آب داغ بریزید و مدتی صبر کنید تا مواد به خورد هم بروند. در نهایت پوست لیمو را بردارید و یخ و عسل به نوشیدنی‌ چربی سوزتان اضافه کنید و بلافاصله بنوشید.

۷- چربی سوزی شکم؛ چای سبز

ترکیب شیمیایی چای سبز به قدری پیچیده‌اند که کارشناسان مدام در مورد فواید آن برای سلامتی مطالعه می‌کنند. از آنجایی که چای سبز ترکیباتی چون کافئین و EGCG دارد که به افزایش متابولیسم و تسریع چربی سوزی شکم کمک می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۷ خاصیت چای سبز؛ سالم ترین نوشیدنی جهان

۸- گریپ فروت و دارچین

گریپ‌فروت به تقویت متابولیسم کمک می‌کند.

برای تهیه نوشیدنی گریپ‌فروت و دارچین، یک لیوان آب و چوب دارچین را روی حرارت پایین بگذارید تا چند دقیقه بجوشد. بعد از خنک شدن جوشانده دارچین، آن را به آب گریپ‌فروت اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید کمی عسل و نعناع هم به نوشیدنی‌تان بیفزایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان