جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

۸ نوع آدم سمی که زندگی تان را مسموم می کنند

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

ما در محاصره آدم‌ها هستیم. می‌توانیم از آنها الهام بگیریم و به چیزهای بزرگ دست پیدا کنیم، یا زندگی‌مان را به نابودی بکشانیم.

در این نوشتار با ۸ نوع آدم سمی آشنا می‌شویم که می‌توانند انرژی‌تان را نابود و زندگی‌تان را مسموم کنند. دقت کنید و در صورت تشخیص چنین آدمی، خیلی زود راهی برای خلاص شدن پیدا کنید!

۱. منتقدها

“لباس جدید خریدی؟ قشنگ است اما اینطور لباس‌ها به درد من نمی‌خورند، برای آدم‌های قدکوتاهی مثل تو هستند …” آشنا به نظر می‌رسد؟

چنین افرادی در کنار تعریف و تحسین نظرات تند و بی‌ملاحظه خود را ابراز می‌کنند. اما یادتان باشد این آدم‌ها عادت شنیدن چنین چیزی را ندارند بنابراین یک بار مثل خودشان رفتار کنید و از شرشان خلاص شوید.

۲. قربانی‌ها

شما قرن‌هاست که یکدیگر را ندیده‌اید، و اگر پیشنهاد ملاقات کنید، این شخص هرگز برای شما وقت ندارد. اما ناگهان سر و کله‌اش پیدا می‌شود: چون چیزی نیاز دارد!

بدون هرگونه پشیمانی دست رد به سینه‌شان بزنید!

۳. هراس‌آفرین‌ها

این افراد بدون هیچ دلیلی می‌توانند در هر زمان و مکانی وحشت ایجاد کنند. سعی کنید از چنین افرادی دوری کنید، به خصوص هنگامی که قصد سفر یا رفتن به تعطیلات را دارید. آنها آرامش‌تان را سلب می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۷ راهی که از آدم های منفی حذر کنید

۴. ریاکارها

آنها همیشه در مقابل‌تان روی خوشی نشان می‌دهند اما وقتی نیستید از شما متنفرند. مردم از چنین “دوستانی” چیز درستی در مورد شما نمی‌شنوند. آنها همیشه دروغ می‌گویند زیرا فقط می‌خواهند محبوب باشند و می‌کوشند همه آدم‌های پیرامون‌شان را خوشحال کنند.

۵. خودخواه‌ها

افراد خودخواه با عشق و توجه شما “تغذیه می‌شوند”. آنها شما را نزدیک خود نگه می‌دارند و قول هر چیزی که نیاز دارید را می‌دهند اما عملا کاری انجام نمی‌دهند. آنها فقط خودشان را دوست دارند.

۶. سایه‌ها

سایه‌ها مدت‌ها پیش زندگی شما را ترک کردند. هنگام ملاقات با آنها حتی نمی‌دانید در مورد چه چیزی صحبت کنید. با این وجود، شما فقط به این دلیل که دل‌تان برای گذشته تنگ شده، به آنها اجازه می‌دهید وارد زندگی‌تان شوند.

وقتی رابطه‌ای تمام شد، دیگر به آن بازنگردید. این شخص را رها کنید تا با چیز جدید و فوق‌العاده روبرو شوید. خود را با سایه‌های گذشته محاصره نکنید.

مطلب مرتبط: دانشمندان می گویند؛ ۵ عادت آدم هایی که مغز و ذهن سالم دارند

۷. حراف‌ها

توجه! این‌ها عباراتی هستند که حراف‌ها می‌گویند: “حتما با هم سفر خواهیم رفت!” “فقط یک سال دیگر صبر کن، و حتملا فلان کار را خواهیم کرد!”

اگر توجه کردید که شخص محبوب شما قول چیزی را می‌دهد و هرگز از آن پیروی نمی‌کند، وقت آن است که خداحافظی کنید.

۸. حسودها

آنها مدام “شاکی” هستند. همه چیز در زندگی آنها بسیار بدتر از آن است که حتی تصور کنید. حتی اگر فقط حال‌تان خوب باشد، به شما حسادت می‌کنند. حضور در کنار آنها فقط سبب خستگی عاطفی می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان