جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
20 بازدید

۱۰ شرورترین زنی که تاریخ به خود دیده است

خواندن 4 دقیقه
4
(1)

همه ما در طول تاریخ از مردان شرور شنیده‌ایم، مردانی که که کشورها را به سوی جنگ سوق داده و مرتکب خشونت فراوان شده‌اند. با این حال، کمتر درمورد زنانی شنیده‌ایم که جنایات وحشتناک علیه بشریت مرتکب شده‌اند.

۱۰-  ماری یکم

ملکه ماری اول، یا “ماری خون‌ریز”، تنها فرزند هنری هشتم بود که زنده ماند و به یکی از بدترین ملکه‌های تاریخ تبدیل شد. هنگامی که وی تصمیم گرفت كه انگلستان را به كاتولیك برگرداند، بیش از ۳۰۰ پروتستان را به کام مرگ کشاند.

9- گرترود بانیسزوسکی

وقتی یک زوج که خودشان مدام در سفر بودند، گرترود بانیسزوسکی را برای مراقبت از دو فرزندشان، سیلویا و جنی لایکنس استخدام کردند، هرگز تصور نمی کردند که او با فرزندان‌شان چه خواهد کرد. بانیسزوسکی پس حبس سیلویا در زیرزمین و انجام وحشتناک‌ترین شکنجه‌های ممکن روی او توسط خودش، فرزندانش و برخی دیگر، منجر به کشته شدن او شد.

8- میرا هیندلی

بین سالهای 1962 و 1968 ، میرا هیندلی و دوست پسرش ایان برادی سه کودک زیر 12 سال و دو نوجوان را ربوده، مورد آزار جنسی، شکنجه و قتل قرار دادند.

7- بورلی آلیت

بورلی آلیت یا “فرشته مرگ”، یکی از مشهورترین قاتلان سریالی انگلیس است. وی به عنوان پرستار کودک مسئول قتل چهار کودک، زخمی شدن پنج تن دیگر و حمله به چهار کودک بود. شگفت‌آور است که این مرگ‌ها در فاصله کمتر از دو ماه قبل از دستگیری او رخ داده‌است.

6- مری آن کاتن

مری کاتن و همسرش پنج فرزند داشتند که چهار نفرشان بر اثر تب و دردهای معده درگذشتند. مری به شمال بازگشت، اما انگار فاجعه دنبال ماری بود زیرا سه فرزند دیگرش و کمی بعد همسرش هم در اثر بیماری روده درگذشتند. همسر دوم او نیز به همراه یکی از دو فرزندش درگذشت. خیلی زود کشف شد که مری ردپایی از جسد پشت سر خود دارد. سه همسر، یک معشوق، یک دوست، مادرش و یک دوجین فرزند. وی در سال 1873 به جرم قتل توسط آرسنیک به دار آویخته شد.

۵- ایلزه کخ

ایلزه کخ همسر کارل کخ فرمانده اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی بود. او پس از آنکه به سطح “رئیس نظارت” نگهبانان زن نازی در اردوگاه رسید،‌ شکنجه و آزار را آغاز کرد. الیزه به خصوص زندانیان دارای خال‌کوبی را می‌کشت تا بتواند خال‌کوبی‌ها را از روی پوست آنها برش دهد و نگه دارد.

4- کاترین نایت

کاترین گلوی توله سگ هشت هفته‌ای شوهر سابق را در مقابل او برید. در سال 2000، به دنبال اختلافات با همسر چهارمش، با استفاده از چاقوی قصابی و 37 ضربه او را کشت. سپس پوست او را کند و با اعضای بدنش غذا پخت.

۳- ایرما گرزه

ایرما گرزه یک نظامی آلمانی بود. او اغلب سگ‌های آموزش دیده و گرسنه خود را سراغ قربانیان می‌فرستاد، آنها را مورد ضرب و شتم و سوءاستفاده جنسی قرار می‌داد و در نهایت به قتل می‌رساند. بدون شک او از سنگدل‌ترین افراد نازی بود.

۲- بِل گانس

بل گانس یکی از مخوف‌ترین قاتل‌هاى سريالى آمريكا است. اين مادر نه تنها بيشتر بچه‌هاى خود را مسموم كرد بلكه هر سه همسر خود را به قتل رساند. او از بيمه عمر همسران خود استفاده مي‌كرد تا زندگى مرفهى داشته باشد. بنا بر برآورد محققان بل در ٣ دهه حدود ٢٠ نفر را به قتل رساند.

1- الیزابت باتوری

الیزابت باتوری یکی از بدنام‌ترین قاتل‌های زنجیره‌ای است که حتی معلوم نیست چند کودک را به قتل رسانده‌است. اواخر دهه 1500، شایعاتی در مورد مفقود شدن دختران دهقانی شنیده می‌شد که به آنها پیشنهاد کارهایی با درآمد خوب در قلعه داده می‌شد اما دیگر هرگز دیده نمی‌شدند. باتوری و چهار هم‌دست او در سال‌های ۱۵۸۵ تا ۱۶۱۰ صدها زن بی گناه و جوان که همگی باکره بودند را به طرز فجیعی شکنجه کردند و به قتل رساندند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان