۸ گیاه که انرژی مثبت در فضای خانه منتشر می کنند

توسطتحریریه خبرنامه

مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ به روز رسانی : مرداد ۲۰, ۱۳۹۹

ما از گیاهان برای زیباسازی محیط زندگی‌مان استفاده می‌کنیم. بعضی از گیاهان نه تنها این نقش را بازی می‌کنند بلکه ضمن تصفیه هوا باعث انتشار انرژی مثبت نیز می‌شوند. در این نوشتار با ۸ گیاه آشنا می‌شوید که حضورشان در خانه، انرژی مثبت را افزایش می‌دهد.

مطلب مرتبط: ۸ گیاه قدرتمند که هوای داخل خانه را تصفیه می کنند

۱. یاس

گل یاس در طول تاریخ اهمیت زیادی داشته‌است. این گیاه معطر باعث تحریک انرژی و تقویت عزت نفس می‌شود. یاس همچنین به تقویت روابط و ایجاد فضایی عاشقانه معروف است.

۲. رزماری

رزماری در کاهش اضطراب و رفع افسردگی موثر است. این گیاه از منطقه مدیترانه است و زمانی سمبل یادبود بود. رزماری نه تنها آرامش درونی را القا می‌کند بلکه انرژی‌های منفی را نیز دور می‌کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ نکته ناگفته از افسردگی که روانشناسان دوست دارند همه بدانند

۳. سوسن

سوسن کمک می‌کند تا مسائل روحی، عاطفی و جسمی را از بین ببرید. این گیاه در مکان‌های سایه‌دار یا تاریک هم به خوبی رشد می‌کند. بنابراین می‌توانید آن را در اتاق خواب قرار بدهید تا به بهبود خواب‌تان کمک کند.

۴. مریم‌گلی

مریم گلی گیاهی نیرومند و جادویی است که شما را به سمت هوشیاری و ارتباط معنوی هدایت می‌کند. سوزاندن مریم گلی در خانه به پاکسازی فضا کمک می‌کند، عملی که از زمان بومیان آمریکا انجام شده‌است. این گیاه باعث ایجاد حس مثبت در خانه شده، فضا را از هر گونه باکتری پاک می‌کند.

۵. آلوئه ورا

این گیاه با نور غیرمستقیم یا روشنایی مصنوعی رشد می‌کند. انرژی آلوئه‌ورا به مبارزه با بدشانسی و ارتعاشات منفی در خانه کمک می‌کند.

۶. ریحان

ریحان گیاهی است که ارتعاشات مثبت را به محیط می‌کشاند. یک نوع از این گیاه به نام ریحان مقدس یکی از نادرترین گیاهان است که علاوه بر از بین بردن سموم، روزانه 20 ساعت اکسیژن ساطع می‌کند.

مطلب مرتبط: وجود این ۵ گیاه در خانه سبب می شود که راحت بخوابید

۷. اورگانو

عطر اورگانو باعث ترویج شادی، آرامش، عشق و پاکسازی معنوی می‌شود. چای این گیاه به تسکین بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند. اورگانو برای پاک کردن انرژی منفی و استقبال از انرژی خوب در فضا مناسب است. بهترین مکان برای آن نور آفتاب در آشپزخانه است.

۸. اسطوخودوس

اسطوخودوس گیاهی پرطاقت و معطر است. گل مقدس آن دارای خواص جادویی زیادی از جمله آرامش‌بخشی است. این گیاه نه تنها سموم را از خانه دور می‌کند بلکه به تسکین سردرد، بی خوابی، افسردگی و سایر بیماری‌ها نیز کمک می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *