جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

۹ ترفند روانشناسی که به راحتی همه را جذب خود کنید

خواندن 3 دقیقه
3.4
(7)

انسان موجودی اجتماعی است. ما عاشق تعامل هستیم زیرا تاثیر مثبتی روی تندرستی و سلامتی روحی‌مان دارد. با این وجود اکثر ما برای شروع گفتگو و پیدا کردن دوستان جدید مشکل داریم. خبر خوب این است که چند ترفند روانشناختی وجود دارد که به کمک‌شان یاد می‌گیرید آدم‌ها را جذب خود کنید و مرکز توجه باشید.

۱. جذب آدم ها: زبان بدن مخاطب‌تان را تقلید کنید

اگر به دنبال تحت تأثیر قرار دادن، جلب توجه یا احترام هستید، زبان بدن شخصی را که با او صحبت می‌کنید، تقید کنید. تحقیقات اثبات می‌کنند که این رفتار به تقویت حس اعتماد بین طرفین کمک می‌کند و تفاهم و رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌کند.

۲. در حین صحبت کف دست‌ها را رو به بالا بگیرید

چند زبان بدن وجود دارد که می‌توانید برای جذب افراد استفاده کنید، اما این مورد را همه نمی‌دانند. وقتی با کف دست رو به بالا صحبت می‌کنیم، قابل اعتماد بودن و صداقت را نشان می‌دهیم.

مطلب مرتبط: ۱۰ ترفند روانشناسی که روی همه تاثیر دارد

۳. جذب آدم ها: ژست قدرت به خودتان بگیرید

 ژست قدرت می‌تواند مغز شما را فریب دهد طوری که فکر کنید اعتماد به نفس دارید، حتی اگر واقعا نداشته باشید. قبل از جلسات مهم، جلوی آینه بایستید و تصور کنید که یک ابرقهرمان هستید: دستان خود را روی کمر قرار دهید، سرتان را بالا بگیرید، صاف بایستید و لبخند بزرگی روی لب‌های‌تان داشته باشید.

مطلب مرتبط: اگر به یکی از این ۸ سوال پاسخ مثبت بدهید، اعتماد به نفس تان فراتر از حد تصورتان است

۴. تحسین کنید

مهم است به آدم‌ها بگویید که مهربان و باهوش هستند یا زیبا به نظر می‌رسند: این کار نه تنها مودبانه است بلکه آنچه در مورد دیگران می‌گویید بر آنچه درباره شما فکر می‌کنند تأثیر می‌گذارد.

۵. وقتی عصبی هستید، آدامس بجوید

طبیعی است که قبل از یک رویداد بزرگ اضطراب داشته باشید، اما اگر فکر می‌کنید اضطراب، اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جویدن آدامس را امتحان کنید تا از استرس دور شوید و جریان خون هم به مغزتان افزایش بیابد.

مطلب مرتبط: از اضطراب خواب تان نمی برد؟ این ترکیب طبیعی را امتحان کنید

۶. در مورد علائق شخصی صحبت کنید

سؤالاتی بپرسید مثل “غذا یا سفر مورد علاقه‌ات چیست؟” وقتی در مورد علائق شخصی حرف می‌زنید، احتمال ایجاد اعتماد و دوستی بیشتر است.

۷. جذب آدم ها: قرمز بپوشید

اگر می‌خواهید در یک جمع برجسته دیده شوید، قرمز بپوشید. مطالعات نشان می‌دهند که پوشیدن لباس قرمز یک ابزار عالی برای جلب توجه است، به خصوص در یک بافتار عاطفی.

۸. از لمس کردن نترسید

نکته‌ کلیدی در اینجا تمایز بین یک لمس آزاردهنده یا قدرتمند است. برای افزایش صمیمیت و نشان دادن اهمیت به آن شخص، لمس آرام بازو یا شانه را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ترفند روانشناسی که به راحتی ذهن آدم ها را بخوانید

۹. با نگاه کردن به وسط پیشانی مخاطب، تماس چشمی برقرار کنید

نگاه به چشم دیگران اهمیت دارد، زیرا در حین برقراری ارتباط صداقت و اعتماد را نشان می‌دهد، اما این کار برای عده‌ای دشوار است. اگر شما هم در برقراری تماس چشمی مشکل دارید، وسط پیشانی مخاطب‌تان را نگاه کنید تا وانمود کنید که ارتباط چشمی برقرار می‌کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان