جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حمله بالای زندان ننگرهار؛ کشته شدن سه مهاجم و ادامه عملیات پاکسازی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از نزدیک به ۱۲ ساعت مقام های محلی ننگرهار تایید کرده اند که در حمله مهاجمان مسلح بالای زندان ننگرهار تاکنون ۳ مهاجم کشته و عملیات برای از پا در آوردن بقیه آنان ادامه دارد.

عطا الله‌خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار امروز دوشنبه (۱۳اسد) گفته است که تا کنون سه مهاجم مسلح کشته شده و نیروهای افغان در تلاش از پادرآوردن متباقی مهاجمان اند.

خوگیانی در مورد شمار مهاجمان حمله کننده بالای زندان ننگرهار چیزی نگفته است اما تاکید کرده که نیروهای امنیتی پاسگاه امنیتی زندان را در کنترول گرفته اند.

این در حالی است که حمله مهاجمان مسلح بالای زندان ولایت ننگرهار حوالی ۶:۴۰ دقیقه روز گذشته پس از انفجار یک موتربمب آغاز شد و به گفته خوگیانی این عملیات به دلیل آسیب نرسیدن به غیرنظامیان به کندی پیش می رود.

سخنگوی والی ننگرهار خاطرنشان کرده که در نتیجه این رویداد تا کنون ۵ جسد و ۴۲ زخمی که همه غیرنظامیان اند به شفاخانه حوزوی این ولایت منتقل شده اند.

براساس گزارش ها پس از این حمله شماری زندانیان در زندان ننگرهار دست به فرار زده‌اند اما سخنگوی والی ننگرهار تاکید کرده که تاکنون حدود صد زندانی فراری دوباره بازداشت شده اند.

بر اساس گزارش ها نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ نفر در زندان ننگرهار زندانی بوده‌اند.

گروه طالبان مسوولیت این رویداد را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان