جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وجود این ۵ گیاه در خانه سبب می شود که راحت بخوابید

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

این پنج گیاه خیلی زود شما را وارد سرزمین رویاها می‌کنند.  شمردن گوسفند را فراموش کنید، و درعوض این پنج گیاه را در فضای خانه‌تان قرار بدهید.

۵ گیاهی که به شما کمک می‌کنند راحت بخوابید

۱. آلوئه ورا

نگهداری آلوئه ورا که در مصر باستان به عنوان غذای جاودانگی شناخته می‌شد، زحمت زیادی ندارد و در عین حال شب‌ها در خانه اکسیژن ساطع می‌کند. وجود اکسیژن کافی در فضا شرایط را برای داشتن آرام‌ترین خواب مهیا می‌کند!

مطلب مرتبط: ۱۰ درمان طبیعی بی خوابی (اینسومنیا)

۲. اسطوخودوس

اسطوخودوس قدرتمند و بی‌نظیر برای کاهش سطح استرس و اضطراب عالی است و بنابراین کمک‌تان می‌کند که خوابی عالی در طول شب داشته باشید. اسطوخودوس به کاهش ضربان قلب نیز کمک می‌کند. این گیاه فضایی آرام ایجاد می‌کند، دقیقاً همان چیزی که برای خواب لازم است. بسیاری از افراد برای حمام کردن هم از این گیاه استفاده می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۷ راه موثر مقابله با استرس فیزیکی و عاطفی

۳.  یاس

پرنسس یاس عطر و رایحه‌ای دارد که هم باعث افزایش کیفیت خواب می‌شود و هم کمک می‌کند که بعد از بیدار شدن سطح هوشیاری و بهره‌وری بالا و اضطراب پایین داشته باشید.

مطلب مرتبط: ۶ گیاه دارویی مغذی که می توانید در آب پرورش دهید

۴. پاپیتال (عشقه معمولی)

پاپیتال به سادگی رشد می‌کند و بهترین دستگاه تصفیه هوا برای هر محیطی است. این گیاه برای کسانی که مشکلات ریوی از جمله آسم دارند فایده زیادی دارد  زیرا به شدت هوا را تمیز می‌کند و سبب بهبود تنفس می‌شود. به این ترتیب فضای خانه برای یک خواب آرام آماده خواهد بود. بی‌دلیل نیست که کلبه‌های انگلیسی تماما با این گیاه پوشیده شده‌اند.

مطلب مرتبط: ۸ گیاه قدرتمند که هوای داخل خانه را تمیز می کنند

۵. گیاه ماری یا شمشیری

گیاه ماری به راحتی در خانه قابل نگهداری است، دلپذیر است و باعث بهبود کیفیت هوا و فضای کلی درون خانه می‌شود. این گیاه واقعا زحمتی ندارد و پر از فایده است. شاید بهتر باشد یک جفت گیاه ماری را در خانه قرار بدهید و بگذارید کارشان را بکنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان