جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

مشکلات فنی دلیل خاموشی کمره های امنیتی بانک مرکزی بوده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از نشر گزارش ها مبنی بر خاموش شدن کمره های امنیتی بانک مرکزی،‌ این بانک می گوید تعدادی از کمره های امنیتی آن به دلیل مشکلات فنی برای مدتی خاموش شده است.

بانک مرکزی امروز دوشنبه (۶اسد) با نشر اعلامیه ای گزارش ها مبنی بر خاموش شدن برق و کمره های امنیتی د افغانستان بانک به مدت چهار ساعت را رد کرده گفته است: «به تاریخ ۲ ماه سرطان سال جاری ساعت ۷:۱۰ عصر آمریت خدمات د افغانستان بانک به آمریت دفتر از خاموش شدن تعداد محدودی از کمره های امنیتی در حالی اطلاع داد که محترم اجمل احمدی سرپرست ریاست کل د افغانستان بانک در جلسه ای با جلالتماب رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حضور داشتند.»

در این اعلامیه این بانک آمده است که تعداد محدودی از کمره های امنیتی بنا بر مشکلات فنی از ساعت ۵:۴۰ دقیقه عصر همان روز از فعالیت باز مانده و به بطور «عاجل» به سرپرست ریاست بانک مرکزی اطلاع داده شده بود. ریاست این بانک جلسه ای در همان شب با آمرخدمات، ناظر کل، مسئولین خزانه و معاون دوم اسبق بانک تشکیل داده و موضوع را بررسی کرده است.

بانک مرکزی افزوده که در این جلسه به معاون دوم اسبق بانک مرکزی به دلیل غفلت کارمندان در رابطه به خاموش شدن کمره های امنیتی توصیه شفاهی داده و هدایت داده شده بود تا برای جلوگیری از چنین قضایا یک طرزالعمل جامع به منظور تنظیم امور و حالات استثنایی تهیه شده و آن را عملی کند.

در اعلامیه این بانک امده است که بر اساس بررسی های مفتشین، هیچ نوع آسیبی به دارایی ها و داشته های بانک مرکزی در جریان غیرفعال بودن کمره های امنیتی وارد نشده است.

خاموش شدن کمره های امنیتی بانک مرکزی

این در حالی است که پیش از این تلویزیون کابل نیوز گزارش داده بود که برق و کمره های امنیتی بانک مرکزی به مدت چهار ساعت به گونه بی پیشینه غیرفعال شده است.

این گزارش کابل نیوز با واکنش شماری زیادی از کاربران فضای مجازی همراه شده بود و آن ها خاموش شدن کمره های امنیتی را زمینه سازی برای فساد در بانک مرکزی عنوان کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان