جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آغاز تعیینات معاونین زن در ولایات؛ رابعه استانکزی به حیث معاون ولایت لوگر تعیین شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پس از فیصله کابینه مبنی بر تعیینات معاونین زن در ولایت ها اداره مستقل ارگان های محلی اعلام کرده است که رابعه استانکزی به حیث معاون ولایت لوگر تعیین شده است.

اداره مستقل ارگان های محلی امروز پنجشنبه (۱۹سرطان) گفته است که بر اساس وعده رییس جمهور در سفرش به ولایت لوگر براساس یک حکم رابعه استانکزی بر اساس پیشنهاد این اداره به عنوان معاون والی لوگر تعیین شده است.

این درحالی است که رییس جمهورغنی در سفرش به ولایت لوگر به تاریخ ۱۰ سرطان ماه جاری گفته بود تا ده روز آینده یک زن به حیث معاون والی ولایت لوگر تعیین می شود.

پیش از این صدیق صدیقی، سخن‌گوی ریاست جمهوری نیز در نشست خبری گفته بود بر اساس پیشنهاد وزارت امور زنان و تایید کابینه‌ در هر یک از تمامی ۳۴ ولایت  یک زن به‌عنوان معاون والی تعیین خواهند شد.

صدیقی افزوده بود که کابینه به اداره‌ مستقل ارگان‌های محلی هدایت داده است که در راستای ایجاد این بست‌ها هرچه زودتر اقدام کند.

تعیین معاونین زن در ولایت ها

پس از تایید طرح وزارت امور زنان از سوی کابینه مسوولان در وزارت امور زنان به رسانه ها گفته بود که برای هر ولایت دو معاون گماشته می‌شود که یکی از ان تنها برای زنان اختصاص یافته و هیچ مردی نمی‌تواند بجای آنان گماشته شود.

رویا دادرس سخنگوی وزارت زنان تاکید کرده بود که در بست معاونت مختص زنان تنها زنان می‌توانند که با هم رقابت کنند و در این طرح موضوع سرپرستی معاون زن در نبود والی هم شامل است.

‏از سوی هم امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری در توییتی گفته بود که ایجاد معاونت ویژۀ زنان در هر ولایت، بخشی از اصلاحات ساختاری حکومت برای توان‌مندسازی بیشتر زنان است و در صورتی‌که نیاز باشد، یک زن به عنوان والی نیز تعیین خواهد شد که این برنامه از سوی حکومت اعمال می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان