جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

از جان باختن ۳۸ تن در افغانستان تا افزایش بی پیشینه شیوع ویروس کرونا در جهان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته در کشور  ۲۷۹ مورد مثبت ویروس کرونا شناسایی  و ۳۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا جانباخته است.

وزارت صحت امروز یک شنبه (۱۵سرطان) با نشر اعلامیه گفته است که در جریان ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ نفر در بامیان، ۴۳ نفر در خوست، ۳۳ نفر در بدخشان، ۲۴ نفر در کابل، ۱۷ نفر در هرات،۱۴-۱۴ نفر در تخار و  لوگر، ۱۱ نفر در قندز، ۱۰ نفر در پکتیا، ۹ نفر در پکتیکا، ۸ نفر در کاپیسا، ۵-۵ نفر در فراه، در بادغیس و بغلان و ۱ نفر در ننگرهار نیز، به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وزارت صحت افزوده که با ثبت این موارد، شمار مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان، به ۳۲ هزار ۹۵۱ تن رسیده است.

به گفته وزارت صحت در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا جان باخته که شمار جانباختکان ویروس کرونا، به ۸۶۴ نفر رسیده است.

بر اساس معلومات وزارت صحت ولایت هرات با ثبت ۱۰ رویداد فوتی ویروس کرونا بیشترین شمار جانباختگان ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را داشته است.

این وزارت خاطرنشان کرده که در یک شبانه‌روز گذشته، ۲۰۲ فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته اند و شمار بهبودیافتگان نیز به ۱۹ هزار ۳۶۶ تن رسیده است.

افزایش بی پیشینه ویروس کرونا در جهان

سازمان جهانی صحت روز گذشته اعلام کرده است که اکنون در یک شبانه‌روز بیش از ۲۱۲ هزار رویداد مثبت در جهان، ثبت می‌شود و شمار قربانیان کووید نزده در جهان روزانه حدود ۵ هزار تن است.

سازمان صحی جهان افزوده که بیشترین رویدادهای مثبت در روزهای اخیر در کشورهای امریکا برازیل و هند بوده‌است.

این در حالی‌است که شمار بیماران کووید نزده در سراسر جهان به بیش از ۱۱ میلیون تن می رسد و پس از شیوع این ویروس تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار تن جان باخته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان