جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

۹ عضو بدن که میزان هوش شما را نشان می دهند

خواندن 2 دقیقه
5
(1)

همه ما کلیشه‌های زیادی در مورد هوش و آدم‌های باهوش شنیده‌ایم مثلا خیلی‌ها تصور می‌کنند که آدم‌های عینکی باهوش‌تر هستند! در این نوشتار با برخی دیگر از این تصورات آشنا خواهیم شد.

۱. سرِ بزرگ

هرچند هنوز هم بحث‌هایی وجود دارد بر سر اینکه سایز مغز چه تاثیری روی هوش دارد، اما سر بزرگ‌تر شما را باهوش‌تر می‌کند. تراکم پایین‌تر نورون‌ها در مغز می‌تواند به عملکرد بهتر مغز کمک کند.

۲. پیشانی پهن

مطابق با چهره‌خوانی چینی، داشتن پیشانی پهن نشانه‌ای از هوش و مهارت است. به طور کلی، اعتقاد بر این است که چنین افرادی کارهای‌شان را زود و بدون کم و کاست انجام می‌دهند.

مطلب مرتبط: باهوش ترین روسای جمهور آمریکا بر اساس تست هوش چه کسانی بوده اند

۳. نامتقارن بودن گوش‌ها

اعتقاد بر این است که عدم تقارن در گوش‌ها می‌تواند نشانه‌ای از هوش بالا باشد. کسانی که این ویژگی را دارند رهبران بهتری هستند.

۴. لب‌های نازک و خندان

برخی محققان بر این باورند که مردان دارای لب‌های نازک که لبخندی هم بر لب دارند باهوش‌تر هستند.

مطلب مرتبط: داستان زندگی باهوش ترین آدم کره زمین که اسمش را هم نشنیده اید

۵. چانه تیز

مردانی که چانه تیز دارند باهوش‌تر هستند. در عوض چانه پهن نشان می‌دهد که شما چندان باهوش نیستید!

۶. موی بدن

مردانی که موهای ناحیه قفسه سینه‌شان ضخیم‌تر است، بهره هوشی بالاتری دارند! برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مردان دارای موهای ضخیم‌تر دانشجویان بهتری بوده‌اند!

مطلب مرتبط: ۱۰ عادت آدم هایی که هوش هیجانی بالا دارند

۷. بینی رومی

در قرن نوزدهم، شبه‌علمی به نام بینی شناسی ادعا می‌کرد که بین شکل بینی آدم‌ها و بعضی ویژگی‌های‌شان ارتباط وجود دارد. مثلا کسانی که بینی رومی دارند، در تصمیم‌گیری‌ها ماهرانه‌تر عمل می‌کنند.

۸. چپ دست بودن

افراد چپ دست به طور متوسط کورپوس کالوزوم بزرگ‌تری دارند که به آنها کمک می‌کند اطلاعات را سریع‌تر پردازش کنند. به علاوه، نیم‌کره راست در چپ‌دست‌ها توسعه بیشتری یافته‌است.

۹. کمر باریک‌تر

یک مطالعه نشان داد که ماده خاکستری و سفید مغز زنان و مردان دارای اضافه وزن، کمتر است. به علاوه، چربی شکمی معمولاً از چربی احشایی تشکیل شده‌است که می‌تواند هورمون‌های ایجادکننده التهاب را افزایش دهند و به سلول‌های مغزی آسیب برسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان