جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

از تابوت های آویزان تا اجساد آویخته به دیوار؛ ۶ هولناک ترین مقصد توریستی جهان

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

مردم قبل از سفر با دقت زیاد و بر اساس هدفی که از سفر دارند، مقصدشان را انتخاب می‌کنند. آنها به دلایل مختلفی سفر می‌کنند، برخی به دنبال آرامش هستند و برخی به دنبال هیجان! اگر دومی چیزی است که شما می‌خواهید، بهتر است نگاهی به این نوشتار داشته باشید و با ۶ هولناک ترین مقصد توریستی جهان آشنا شوید!

۱. کلیسای ساخته شده از استخوان انسان

این کلیسا در اوورا، پرتغال واقع شده‌است. دیواره‌های داخلی آن تماما از استخوان و جمجمه انسان ساخته شده‌است! این کلیسا در قرن شانزدهم توسط یک راهب فرانسیسکویی ساخته شد که می‌خواست به برادارانش بگوید، زندگی کوتاه است.

هولناک ترین مکان های جهان
کلیسای ساخته شده از استخوان انسان

مطلب مرتبط: ۱۴ حقیقت شگفت انگیز که عجیب تر از افسانه به نظر می رسند
۲. هولناک ترین مقصد توریستی، جنگل هویا

این جنگل در ترانسیلوانیا واقع شده و به خاطر داستان‌های غیرعادی رخ‌داده در آن مشهور است. بنابر افسانه‌ها، این جنگل نام خود را از زمانی گرفت که یک چوپان همراه حیواناتش وارد آن و در یک مه بسیار غلیط ناپدید شد. بسیاری از محققانی که به این جنگل رفته‌اند، گزارش داده‌اند که هراس زیادی داشته و صداهای متفاوتی شنیده‌اند.

هولناک ترین مکان های جهان
جنگل هویا

۳. ال کامینیتو دل ری

ال کامینیتو دل ری، باریک‌ترین پیاده‌رو جهان در دل کوهی در اسپانیا است و فاصله زیادی با زمین دارد. طول آن حدود ۳ کیلومتر و عرض آن ۹۷ سانت است.

هولناک ترین مقصد توریستی جهان
ال کامینیتو دل ری

۴. هولناک ترین مقصد توریستی، تابوت‌های آویزان

ساگادا جذابیت زیادی برای توریست‌ها دارد زیرا زمانی بخشی از اقیانوس بوده‌است. در این منطقه علاوه بر تعداد زیادی غار، در یک از صخره‌ها تعداد زیادی تابوت آویزان قرار دارد که اصلا خوشایند نیست. البته آویزان کردن تابوت یک سنت بسیار قدیمی است اما مطابق با افسانه‌ها، مردم این کوه را نردبان میان زمین و بهشت می‌دانسته‌اند.

هولناک ترین مقصد توریستی جهان
تابوت‌های آویزان

مطلب مرتبط: ۷ شگفت انگیزترین ساخته های بشر که کمتر شناخته شده هستند

۵. انسیرو (دویدن گاوهای نر)

انسیرو مراسمی است در اسپانیا که طی آن باید از دست گاوهای نر فرار کنید. معروف‌ترین انسیرو در طول فستیوال سن فرمین برگزار می‌شود. مسیر دویدن حدود ۱ کیلومتر است و همه حتی توریست‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند. البته اجباری نیست که همه مسیر را بدوید و اگر حس خطر داشتید، می‌توانید جایی پنهان شوید.

هولناک ترین مقصد توریستی جهان
انسیرو (دویدن گاوهای نر)

۶. کاتاکومب‌های کاپوچین

در پالرموی ایتالیا، مکانی وجود دارد که در آن بیش از ۸۰۰۰ جسد به دیوارها کوبیده شده‌اند، روی قفسه‌ها دراز کشیده‌اند، روی نیمکت‌ها نشسته‌اند یا درون تابوت‌های باز خوابیده‌اند! این قبرستان در قرن شانزدهم ساخته شد و در قرن ۱۸ و ۱۹ به مکانی لوکس برای دفن روحانیون و طبقات متوسط تبدیل شد.

هولناک ترین مقصد توریستی جهان
کاتاکومب‌های کاپوچین

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان