جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آغاز مجدد صادرات به اروپا؛ انتقال ۲۹ تن اموال تجارتی از طریق دهلیز هوایی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 پس از حدود سه ماه توقف، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان اعلام کرده است که  ۲۹ تن اموال صادراتی را از طریق دهلیز هوایی به کشور های اروپایی صادر کرده است.

اتاق تجارت و سرمایه گذاری امروز پنجشنبه (۵سرطان) گفته است که افغانستان بار دیگر صادرات کالاهای کشور را به اروپا از سر گرفته و در نخستین پرواز از طریق دهلیز هوایی توسط شرکت ‏‏«ترکش ایرلاین» 29 تن میوه‌های خشک و تازه، قالین و نباتات طبی را به کشورهای اروپایی صادر کرده است.

این اتاق  افزوده که تلاش می‌کند تا با بهبود بحران ویروس کرونا در جهان و کاهش قرنطین از سوی کشورهای گوناگون جهان، روند صادرات به کشورهای منطقه و جهان را از سر ‏بگیرند و صادرات کالا را از طریق راه های هوایی و زمینی افزایش دهند.‏

این در حالی است که چندی قبل نیز گذرگاه های زمینی تورخم با پاکستان پس از نزدیک به سه ماه به روی صادرات افغانستان گشایش یافت.

آغاز مجدد پروازهای بین المللی

پس از ماه ها توقف پروازها در افغانستان، اداره هوانوردی ملکی به روز سه شنبه گذشته (۳سرطان) اعلام کرد که پرواز های بین المللی از افغانستان از سر گرفته شده و تمام مسافرینی که به مقاصدی در ترکیه و امارات و کشورهای اروپایی و امریکا قصد سفر دارند، ویزا و یا جواز اقامت این کشورها را داشته باشند می‌توانند با پروازهای بین‌المللی مسافرت کنند.

اداره هوانوردی ملکی تاکید کرده است که شرکت‌های هوایی داخلی کشور به شمول آریانا و کام ایر عملا پرواز های خارجی خود را آغاز کرده و اداره هوانوردی ملکی با اتخاذ تدابیر لازم در میدان‌های هوایی بین‌المللی کشور آمادگی خود را برای آغاز پروازهای خارجی و داخلی قبلا اعلام کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان