جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ادامه روند رهایی زندانیان؛ نماینده خاص سرمنشی ملل متحد برای افغانستان با ملا برادر دیدار کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هیئت معاونیت ملل متحد «یوناما» اعلام کرده است که دیبرا لاینز نماینده خاص سرمنشی ملل متحد برای افغانستان با ملا برادر معاون سیاسی طالبان در دوحه قطر دیدار کرده است.

یوناما ناوقت روز گذشته (۱سرطان) گفته است که‌ نماینده ملل متحد برای افغانستان در این دیدار بر نیاز به صلح عادلانه همه شمول برای همه افغان ها از جمله زنان، جوانان و اقلیت ها، تاکید کرده است.

هرچند یوناما جزییات بیشتر از این دیدار نداده اما سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر در توییتی نگاشته است که در این دیدار دو طرف در مورد رهایی زندانیان باقیمانده، آغاز مذاکرات بین الافغانی همکاری برای کنترول ویروس کرونا و جلوگیری از تلفات غیرنظامیان گفتگو شده است.

ادامه رهایی زندانیان

سهیل شاهین سخنگوی گروه طالبان روز گذشته گفته است که به ادامه رهایی زندانیان ۱۴ نیروی دولتی روز گذشته از سوی این گروه در ولایات لوگر، ننگرهار و نورستان آزاد شده اند.

افزایش خشونت ها

پس از آتش بس سه روزه عید و به تعقیب آن آتش بس اعلام ناشده در آستانه گفتگوهای بین الافغانی صلح دیده می شود گروه طالبان در بسیاری از ولایت ها حملات شان بالای نیروهای امنیتی را از سر گرفته اند.

چنانچه به طور روزانه شماری زیادی از ولایت ها گواه حملات طالبان بالای پاسگاه های نیروهای امنیتی و انفجار ماین های کنار جاده ای است.

با وجود آن تاکنون نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در حالت دفاعی قرار دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان