جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

زنجیره انفجارهای پایتخت؛ چهار غیرنظامی در انفجار ماین کناره جاده ای در کابل کشته و زخمی شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 به دنبال افزایش انفجار ماین جاسازی شده در کابل فرماندهی پولیس کابل تایید کرده است که در انفجار ماین کنار جاده‌ای در ولسوالی قره‌باغ کابل یک غیرنظامی کشته و سه تن زخمی شده اند.

فردوس فرامرز سخنگوی فرماندهی پولیس کابل به رسانه ها گفته است که این انفجار حوالی ساعت ۱۱:۳۵ دقیقه قبل از ظهر امروز پنجشنبه (۱۵جوزا) رخ داده است.

افزایش انفجار ماین های جاسازی شده در پایتخت

این در حالی است که در این اواخر شهر کابل شاهد افزایش گسترده انفجار ماین های جاسازی بوده و همه روزه به طور اوسط یک ماین جاسازی شده در آن منفجر می شود.

در آخرین مورد آن به گفته سخنگوی پولیس کابل حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر روز گذشته یک ماین گذار طالبان در مربوطات حوزه نزدهم, حین جاسازی ماین در انفجار ماین خودش کشته شده است.

دو روز قبل نیز شهر کابل شاهد انفجار ماین جاسازی شده در مسجد وزیر اکبرخان بود که در آن دو تن بشمول دکتر ایاز نیازی ملا امام این مسجد کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

چندی قبل نیز موتر حامل کارمندان یک رسانه خصوصی در کابل با ماین جازی شده برخورد کرد که در نتیجه آن دو کارمند رسانه ای کشته و شماری دیگری انان زخمی شدند.

افتتاح فرماندهی قوت های مشترک در کابل

پس از افزایش انفجار ماین های جاسازی شده در کابل وزارت داخله روز گذشته اعلام کرد که فرماندهی قوت های مشترک برای تامین امنيت، تنفيذ قانون و مبارزه با جرايم در شهر كابل افتتاح شده است.

وزارت داخله گفته است که فرماندهی قوت های مشترك کابل كه در راس آن امان الله واحدي فرمانده پولیس کابل قرار دارد، دارای سه معاون از بخش‌های وزارت‌های دفاع ملی، امورداخله و رياست عمومی امنيت ملی است که بگونه مشترك در جهت تامين امنيت شهر كابل فعاليت می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان