جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ویروس کرونا جان فرمانده پولیس قندز را گرفت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله تایید کرده است که فرمانده پولیس قندز براثر ویروس کرونا جان باخته است.

طارق آرین سخنگوی وزارت داخله شب گذشته (13) گفته است ‏عبدالرشید بشیر فرمانده پولیس قندز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

آرین افزوده که این فرمانده پولیس از چند روز بدینسو تحت مراقبت قرار داشت.

سخنگوی وزارت داخله اطمینان داده که تدابیر وقایوی در صفوف پولیس تداوم و تقویت می شود.

ابتلای 50 درصدی نیروهای امنیتی به ویروس کرونا

پیش از این گزارش های مبنی بر شیوع ویروس کرونا در صفوف قوای امنیتی و دفاعی به نشر رسیده و در آن گفته شده بود 50 درصد نیروهای امنیتی و دفاعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به تعقیب آن نهاد های امنیتی افغانستان این گزارش را رد کرده گفته بود. مقامات امنیتی گفته بودند که سکتور امنیتی و دفاعی پیش از شیوع ویروس کرونا اقدامات پیش‌گیرانه و عملی را از طریق صدور هدایات و رهنمودهای خاص، تدابیر جدی وقایوی و پیشگیرانه در تمام قرارگاه ها و جزوتام های عملیاتی و حمایوی روی دست گرفته و اقدامات انجام‌یافته‌ بخش های صحی نیروهای دفاعی و امنیتی در چند ماه گذشته پس از شیوع ویروس کرونا، آسیب پذیری این نیروها را در کمترین حد نگهداشته شده است.

در همین حال اما موارد ابتلا به ویروس کرونا در افغانستان همه روزه افزایش می یابد. در تازه ترین مورد روز گذشته امرالله صالح معاون اول رییس جمهور گفته است که در دو ماه آینده کرونا در کشور به اوج خود می رسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان