جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

رژیم لاغری سیرت فود: برنامه غذایی که وزن ادل را کاهش داد!

خواندن 3 دقیقه
5
(1)

 از زمانی که خواننده مشهور بریتانیایی، ادل، کاهش وزن خود را شروع کرد، عده زیادی در سراسر جهان به دنبال اطلاع از رژیم غذایی او بوده‌اند.

رژیم غذایی سیرت فود جدید نیست، اما این ماه که ادل عکس تولدش را منتشر کرد، نام سیرت فود باز هم سر زبان‌ها افتاد.

این رژیم لاغری سال ۲۰۱۶ در کتابی به نام «رژیم غذایی سیرت فود» نوشته آیدن گاگینز و گلن متن مطرح شد.

اثرات مثبت رژیم لاغری سیرت فود

تمرکز این رژیم لاغری بر خوردن مواد غذایی است که سیرتوئین را در بدن تقویت می‌کنند. بلوبری، توت‌فرنگی، شکلات تلخ، چای سبز، پیاز، کرفس، جعفری، کلم کالی، گندم سیاه، قهوه، خرما، چهارمغز و مرکبات از جمله غذاهایی این رژیم لاغری هستند. تحقیقات نشان می‌دهند چنین غذاهایی می‌توانند روی متابولیسم تاثیر بگذارند و طول عمر را افزایش دهند.

مطلب مرتبط: ۷ خاصیت چای سبز، سالم‌ترین نوشیدنی جهان

به علاوه، غذاهای این رژیم سرشار از ویتامین و ریزمغذی‌هایی به نام پلی‌فنول هستند که ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را کاهش می‌دهند.

کمتر از ۱۵۰۰ کالری در روز (Sirt Food)

یکی از نقاط ضعف این رژیم، کم بودن کالری روزانه آن است. در این رژیم لاغری سه روز اول ۱۰۰۰ کالری و ۴ روز بعدی ۱۵۰۰ کالری باید مصرف کنید. مطابق با Harvard Health این مقدار کالری ریسک سوء تغذیه را به همراه دارد. در واقع بسیار از متخصصین تغذیه معتقدند که رژیم لاغری سیرت فود به شدت محدودکننده است و ممکن است به اختلالات خوردن منجر شود.

مطلب مرتبط: لاغری در خواب، ۷ راهکار که شب ها وزن کم کنید

اما اگر اصرار دارید که رژیم غذایی خانم خواننده را دنبال کنید…..

مرحله یک:

مرحله اول هفت روز طول می‌کشد و شامل محدودیت کالری و مقدار زیادی نوشیدنی سبز است. قرار است که کاهش ناگهانی وزن را شروع کنید و ادعا می‌شود که در هفت روز ۳۲۰۰ گرم از دست می‌دهید.

در طی سه روز اول مرحله ۱، برنامه غذایی‌تان به 1000 کالری محدود است. شما روزانه سه لیوان نوشیدنی سبز به همراه یک وعده غذا می‌خورید. برخی از غذاهای این رژیم عبارتند از توفو، املت سیرت فود یا میگوی سرخ‌شده همراه با گندم سیاه.

در روزهای ۴-۷ مرحله ۱، کالری دریافتی به 1500 می‌رسد. در این روزها دو لیوان نوشیدنی سبز در روز و دو وعده غذای غنی از سیرت فود مصرف خواهید کرد.

مرحله دوم

مرحله دو به مدت دو هفته ادامه دارد. طی این مرحله “حفظ وزن” محدودیت کالری وجود ندارد. درعوض، سه وعده غذایی پر از غذاهای سیرت فود و یک لیوان نوشیدنی سبز در روز می‌خورید.

* طرز تهیه نوشیدنی سبز سیرت فود:

۷۵ گرم کلم کالی

۵ گرم جعفری

۲ ساقه کرفس

۱ سانت زنجبیل

نیمی از یک سیب سبز

نصف یک لیمو

نصف قاشق چایخوری چای سبز ماچا

به جز لیمو و پودر چای ماچا، آب باقی موارد را بگیرید و بعد آبلیمو و پودر چای را به ترکیب اضافه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان