جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ویروس کرونا؛ از برکناری کارمندان لابراتوار مرکزی تا معافیت پول آب و برق بیش از 350 خانواده

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان محلی ولایت کابل می گوید کمیته اضطرار مبارزه با ویروس کرونا پول برق و آب بیش از 350 هزار خانواده را در شهر کابل پرداخت می‌کند.

محمدیعقوب حیدری، والی کابل و رییس کمیته اضطرار مبارزه با ویروس کرونا امروز پنجشنبه (8جوزا) در نشست خبری گفت که پول برق و آب خانواده‌هایی که مصرف‌شان تا یک هزار افغانی می‌رسد، از سوی کمیته اضطرار مبارزه با ویروس کرونا به شرکت برشنا و اداره آب‌رسانی شهر کابل پرداخت می‌شود.

حیدری افزود 350 هزار خانواده و حدود 50 درصد از مشترکان برق از پرداخت پول آب و برق با این تصمیم کمیته اضطرار مبارزه با ویروس کرونا، در کابل معاف خواهند شد.

به گفته والی کابل این تصمیم در کمیته اضطرار پس از آن گرفته شد که شمار زیادی از باشندگان نیازمند کابل به کمیته اضطرار و مقام ولایت کابل مراجعه کرده و خواستار معافیت پرداخت پول برق و آب شده بودند.

حیدری تاکید کرد که با اتخاذ این تصمیم بیش از 1.5 میلیون باشنده کابل از معافیت پرداخت پول برق و آب مستفید می شوند.

برکناری شماری از کارمندان لابراتوار مرکزی

در همین حال فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه امروز پنجشنبه در دیدار با مسوولان ادارات صحی گفته است که چند تن از کارمندان لابراتوار مرکزی به دلیل غفلت وظیفوی و سهل انگاری در کار، از وظایف شان برکنار شده است.

این در حالی است که ولایت کابل بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا نسبت به هر ولایت دیگر دارد و نیز محدویت گشت و گذار و قرنطین زندگی شماری زیادی از شهروندان کابل را متاثر کرده است.

در همین حال افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کابل و عدم رعایت موارد بهداشتی و قرنطینه باعث شده تا نگرانی های گسترده ای از اوج گیری کرونا در روزهای آینده در پایتخت افغانستان به میان آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان